Insights PlayGround

Közösségi médiakutatás, netnográfia

Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követheti vásárlói véleményét, márkája
egészségét: közösségi médiafigyelő szoftverrel, online kvalitatív módszerekkel és reprezentatív
kutatásokkal támogatjuk stratégia céljai megvalósításában.

Ajánljuk

green-tick2PR szakembereknek – közösségi média monitorozására
green-tick2márkamenedzsereknek – online márkaegészség kutatásra
green-tick2ügynökségeknek – iparágankénti insights gyűjtéshez

Netnográfiára van szüksége, ha

green-tick2fontos az online véleményekre való azonnali reakcó
green-tick2márkájával kapcsolatos véleményeket kívánja megismerni
green-tick2a kvantitatív kutatások mellett vásárlói insightok is segítik munkáját

Kövesse nyomon a vásárlói véleményét,
gyűjtsön még több insightot!

Online fórum

Online fórum platformunk a közös szolgáltatásfejlesztés legjobb módszere.

Online fókuszcsoport

Fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

klenovszki-janos-centered

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása
“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron