Kereskedelem

A hagyományos és online vásárlói igények megismerése, az áruházak és weboldalak látogatásának vizsgálata a kereskedelemben kiemelten fontos. Az NRC a célcsoport vizsgálatában ügyfélelégedettség méréssel (Customer Instant Feedback), komplex reklámtesztekkel (Spotlight), innovatív honlapvizsgálatokkal (Szemkamerás kutatás) segíti megbízóit.

Legfrissebb kutatási hírek

29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír....
10
dec

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az...
04
dec

2,2 millióan online álláslesen

Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki...
04
dec

Nyaralsz Te rendesen?

Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak...


Olvasson tovább!

Névváltás és piackutatás

Interjú Erdélyi Laurával,
az OLX.hu marketing vezetőjével

Tovább

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Reklámteszt

A legjobb módszer a versenytársak hirdetési hatékonyságának összehasonlítására.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

babel-szucs-szilvia-centered

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása
“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”
 
sparolxkikasupershop westend