Médiakutatás

A közönség figyelmének megszerzéséért és fenntartásáért folytatott kiélezett versenyben a médiaszolgáltatók az NRC innovatív médiakutatási eszköztárát hívhatják segítségül a közönségigények felmérésétől kezdve (Online fórum), a tervezésen át (Műsorteszt) a megvalósult tartalmak vizsgálatáig (Szemkamerás honlapteszt).

Legfrissebb médiakutatási hírek

29
dec

„Színház az egész világ…

…és színész benne minden férfi és nő.” Na de kik ülnek a nézőtéren? Kik járnak színházba és miért? És...
29
dec

Kütyün a vásár

Egy év alatt közel 400 ezerrel nőtt, és már 3,15 millió azoknak a száma, akik okostelefont is használnak internetezésre;...
30
dec

Kis magyar torrentológia

Leíró elemzés a magyarok torrentezési szokásairól Apró kis információdarabkák szétszórva a világban. Minden információdarabka megosztható és letölthető, egészen addig,...
18
dec

Hol VOD, hol nem VOD

VOD üzleti modellek A médiakutatási adatok szerint külföldön az elmúlt években a legnagyobb műsorszolgáltatók mindegyike elkezdte saját VOD szolgáltatás...


Olvasson tovább!

“Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot”

Médiakutatás – interjú Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás)
Tovább

Online fórum

Dinamikus online platform egy-egy koncepció hosszabb teszteléséhez.

Műsorteszt

Médiakutatáshoz ideális megoldás: másodpercről másodpercre nyomon követhető a néző reakciója.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

babel-szucs-szilvia-centered

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása
“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”
 
origosanomartlallegrogroupringier