Ökonometria

Marketingstratégia-alkotás és kampányoptimalizáció

Az idősoros adatokon alapuló ökonometria modell a hatékony és optimális költségű marketingkampány
megtervezésében nyújt segítséget a termék teljesítményére ható gazdasági, fogyasztói és a termék
piaci helyzetéből fakadó tényezők együttes elemzésével.

Ajánljuk

green-tick2ügynökségeknek – iránymutatást ad a még hatékonyabb kampánytervezéshez
green-tick2hirdetőknek – hogy pontosan láthassák, hogy kampányaik mekkora ROI-t hoznak
green-tick2médiafelület-értékesítőknek – hitelesen képviselhessék “médiacsatornájuk erejét”

Ökonometriára van szüksége, ha

green-tick2versenyelőnnyel kíván indulni médiavásárlási tendereken
green-tick2növekvő kampányhatékonyság mellett csökkenteni akarja kiadásait
green-tick2a marketing-befektetése hatékonyságát pontosan kívánja mérni

Növelje
kampányhatékonyságát!

Kiaknázatlan lehetőségek

Tudjon meg többet az ökonometriáról!
Tovább

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

ACBC Conjoint analízis

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

klenovszki-janos-centered

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása
“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron