Insights PlayGround

Online mélyinterjú

Az NRC online mélyinterjús módszer segítségével a vásárlókból szakértők lesznek: a videós interjúkkal
nemcsak közel kerül a fogyasztókhoz, de a vásárlói gondolkodás mélyebb
megismerése segíti stratégiai céljai megvalósításában.

Ajánljuk

green-tick2 ügynökségeknek – célzott vásárlói interjúk elkészítéséhez
green-tick2marketingvezetőknek – kommunikációs üzenetek finomhangolásához
green-tick2tanácsadóknak – ügyfél-célcsoportok mélyebb megismeréséhez

Online mélyinterjúra van szüksége, ha

green-tick2célcsoportja gondolkodását szeretné jobban megismerni
green-tick2gyors videós szakértői interjúkra van szüksége
green-tick2projektív technikákat alkalmazó kvalitatív módszert keres

Ismerje meg jobban célcsoportja gondolkodását mélyinterjúval,
térbeli akadályok nélkül!

Online fórum

Online fórum platformunk a közös szolgáltatásfejlesztés legjobb módszere.

Online fókuszcsoport

Fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

klenovszki-janos-centered

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása
“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron