Spotlight Plus
Az NRC reklámtesztje a legjobb módszer arra, hogy összehasonlítsa saját és versenytársai hirdetéseinek hatékonyságát:
komplex vizsgálati módszerünk, dinamikus reklámfilm tesztünk lehetőséget teremt a reklámfilmek
jelenetenkénti analízisére és fejlesztésére, hogy a legjobb reklámmal érje el vásárlóit.

Ajánljuk

green-tick2hirdetőknek – jobb és hatékonyabb kommunikációs stratégia kialakításához
green-tick2ügynökségeknek – storyboardok fejlesztéséhez, reklámfilmek adaptálásához
green-tick2szövegíróknak – a célzott és hatékonyabb üzenetek elkészítéséhez

Spotlight Plusra van szüksége, ha

green-tick2innovatív módszert keres hirdetésének finomhangolásához
green-tick2a leggyorsabb visszajelzést keresi reklámtervéről
green-tick2hirdetését az iparági reklámok kontextusában vizsgálná

Tűnjön ki
a reklámzajból!

Jobb félni, mint megijedni

Tudjon meg többet a Spotlight Plus reklámtesztről!
Tovább

ACBC Conjoint analízis

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

klenovszki-janos-centered

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása
“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron