×
ACBC conjoint analízis
Az Adaptive Choice Based Conjoint a termék- és ároptimalizáció nélkülözhetetlen eszköze: a kulcsfontosságú
termékjellemzők és az ár függvényében kialakuló vásárlói preferenciák elemzésével
támogatja a hatékony piaci stratégiaalkotást.

Ajánljuk

green-tick2termékfejlesztőknek – iránymutatást ad az ár és optimális termék megalkotásához
green-tick2menedzsereknek – ideális portfólió-összeállítással segíti a piaci növekedést
green-tick2ügynökségeknek – célzott és hatékony üzenetek megfogalmazását teszi lehetővé

ACBC Conjointra van szüksége, ha

green-tick2termékfejlesztési irányait a valós vásárlói preferenciákra kívánja építeni
green-tick2Piacszimulátorral modellezné a termék- és ármódosítás piaci hatását
green-tick2költséghatékony megoldást keres piaci helyzetének komplex elemzéséhez

Ismerje meg jobban
a fogyasztóit!

Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Tudjon meg többet az ACBC conjpint analízisről!
Tovább

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron