23 aug Recepciós-irodavezetőt keresünk! 2021-08-23 Kurucz Imre Itt van: állás Új kollégát keresünkrecepciós-irodavezetőmunkakörbe 3. kerületi irodánkba. Az új kolléga feladata: az irodai rend és kényelem fenntartása irodai beszerzések intézése irodai karbantartással, javításokkal kapcsolatos ügyek menedzselése az irodába érkező ügyfelek, vendégek fogadása bejövő telefonhívások kezelése céges programok, rendezvények megszervezése postai/hivatali ügyintézés adminisztráció, kimutatások készítése Akkor jelentkezz, ha legalább középfokú végzettséged van felhasználói szinten ismered az MS Office-t (Outlook, Word, Excel) jól kommunikálsz szóban és írásban egyaránt pontos és precíz vagy önállóan és proaktívan tudsz dolgozniElőnyt jelenthet, ha dolgoztál már recepciós, irodavezetői vagy általános asszisztensi munkakörben. És mit kínálunk cserébe? önálló munkakört versenyképes fizetést gyors fejlődési lehetőséget kellemes munkakörnyezetet, vidám, segítőkész csapatot stabil munkahelyet, akár hosszú távra Ha magadra ismertél az elvárásokban, és felkeltették az érdeklődésed a lehetőségek, küldd el önéletrajzod a *protected email* email címre. További bejegyzéseinkTrendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcastE-kereskedelmi trendek: NRC PodcastDigitális pénzügyeink – NRC podcastDigitalizálódó szokások: NRC PodcastA piackutatás válasza a pandémiára – NRC podcastFókuszban a freelancerek! Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több