×

Bankváltás és a váltást előidéző okok

„Mi vonz oda? Mi taszít el?”

A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan változás történt a banki világban és az emberek mindennapjaiban, hogy úgy gondoltuk érdemes bankváltás fókusszal újra megismételni és kizárólag a bankváltókra fókuszálni a kutatás során. A célunk, hogy a banki szereplők megismerjék a bankváltók jellegzetes típusait, szegmentációs alapú perszónákat azonosítsuk be és elkészüljön egy Customer Journey map, ahol a bankváltás folyamatát, jellegzetes állomásait mutatjuk be az elemzés megvásárlóinak.

Milyen közvetlen impulzusok állnak a váltások mögött? Milyen előzmények vannak, amelyek miatt a közvetlen impulzus táptalajra talál?  Mik a régi szolgáltatótól eltaszító és mik az új szolgáltató felé mozdító hatások? Hol tájékozódnak a váltást tervezők, milyen befolyásoló hatásokról beszélhetünk? Hogyan alakul a végső döntés? Mik a mérlegelt váltási kockázatok? Mennyire elégedettek a váltással, akik lecserélték szolgáltatójukat? Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket válaszol meg 2022. novemberben elkészülő elemzésünk.

Szívesen szolgálunk további információval a Bankváltás 2022 elemzésről.

A bemutató prezentációt letöltése

A Bankváltás 2022 elemzés segíti:

green-tick2a banki területen az ügyfélszerzésért és megtartásért felelős szakemberek munkáját
green-tick2a termékek igénybevételéhez kapcsolódó folyamatok és ügyfélélmény fejlesztését
green-tick2a márka- és termékkommunikációval foglalkozó szakemberek tevékenységét

A Bankváltás elemzésre van szüksége, ha

green-tick2új ügyfélszerzési lehetőségek azonosítását és kidolgozása a feladata

green-tick2az ügyfél-elvándorlás kezeléséhez, csökkentéséhez keres fogódzókat
green-tick2a piac előtt szeretne járni a termék-kommunikációban és ügyfélkezelésben

RENDELJE MEG MOST AZ NRC BANKVÁLTÁS 2022 SZOLGÁLTATÓVÁLTÁS ELEMZÉSÉT!

Az NRC BANKVÁLTÁS elemzésének témáiról, módszertanáról, és az elemzés díjáról többet is megtudhat letölthető tájékoztató anyagunkból:

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

 

Témakörök

 

Kik és hova váltanak

A váltás gyakorisága. A váltás körülményei. Váltási irányok.

 

Bankváltás motiváló tényezők 

A váltás közvetlen előzményei. Taszító és hívó hatások. Tájékozódás, befolyásoló tényezők.

 

Racionalitás vizsgálat

Befolyásoló hatások, kockázatok mérlegelése. A végső döntés. Elégedettség az új szolgáltatóval.

Legfrissebb NRC hírek

23
aug

VÁLTOZÁS! Beszélgetés az NRC Client Summit 2023-as előadásairól

Ha valami, akkor a változás a mindennapjaink része lett, bár azt is mondhatnánk, hogy sosem volt ez másképp, de...
09
aug

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023

2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt,...
09
júl

Mi fán terem a service designer és a facilitátor Magyarországon?

Csernátony Fannival és Barna Mátéval a MOME oktatóival és hamarosan induló Service Design egyetemi képzés vezetőivel beszélgetve jártuk körbe...
24
jún

Most akkor féljünk az AI – tól?

Mit tudtunk meg eddig? A mesterséges intelligencia alkalmazások nem csak a világban, de Magyarországon is rendkívül gyorsan terjednek. Májusig...

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap