×

Bankváltás és a váltást előidéző okok

„Mi vonz oda? Mi taszít el?”

A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan változás történt a banki világban és az emberek mindennapjaiban, hogy úgy gondoltuk érdemes bankváltás fókusszal újra megismételni és kizárólag a bankváltókra fókuszálni a kutatás során. A célunk, hogy a banki szereplők megismerjék a bankváltók jellegzetes típusait, szegmentációs alapú perszónákat azonosítsuk be és elkészüljön egy Customer Journey map, ahol a bankváltás folyamatát, jellegzetes állomásait mutatjuk be az elemzés megvásárlóinak.

Milyen közvetlen impulzusok állnak a váltások mögött? Milyen előzmények vannak, amelyek miatt a közvetlen impulzus táptalajra talál?  Mik a régi szolgáltatótól eltaszító és mik az új szolgáltató felé mozdító hatások? Hol tájékozódnak a váltást tervezők, milyen befolyásoló hatásokról beszélhetünk? Hogyan alakul a végső döntés? Mik a mérlegelt váltási kockázatok? Mennyire elégedettek a váltással, akik lecserélték szolgáltatójukat? Ilyen, és ehhez hasonló kérdéseket válaszol meg 2022. novemberben elkészülő elemzésünk.

Szívesen szolgálunk további információval a Bankváltás 2022 elemzésről.

A bemutató prezentációt letöltése

A Bankváltás 2022 elemzés segíti:

green-tick2a banki területen az ügyfélszerzésért és megtartásért felelős szakemberek munkáját
green-tick2a termékek igénybevételéhez kapcsolódó folyamatok és ügyfélélmény fejlesztését
green-tick2a márka- és termékkommunikációval foglalkozó szakemberek tevékenységét

A Bankváltás elemzésre van szüksége, ha

green-tick2új ügyfélszerzési lehetőségek azonosítását és kidolgozása a feladata

green-tick2az ügyfél-elvándorlás kezeléséhez, csökkentéséhez keres fogódzókat
green-tick2a piac előtt szeretne járni a termék-kommunikációban és ügyfélkezelésben

RENDELJE MEG MOST AZ NRC BANKVÁLTÁS 2022 SZOLGÁLTATÓVÁLTÁS ELEMZÉSÉT!

Az NRC BANKVÁLTÁS elemzésének témáiról, módszertanáról, és az elemzés díjáról többet is megtudhat letölthető tájékoztató anyagunkból:

PREZENTÁCIÓ MEGNYITÁS!

 

Témakörök

 

Kik és hova váltanak

A váltás gyakorisága. A váltás körülményei. Váltási irányok.

 

Bankváltás motiváló tényezők 

A váltás közvetlen előzményei. Taszító és hívó hatások. Tájékozódás, befolyásoló tényezők.

 

Racionalitás vizsgálat

Befolyásoló hatások, kockázatok mérlegelése. A végső döntés. Elégedettség az új szolgáltatóval.

Legfrissebb NRC hírek

04
febr

88% az internetpenetráció Magyarországon

Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben...
29
jan

Piackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőről

Puszta szakmai kíváncsiságból készítettem egy interjút a köztudatba most berobbant ChatGPT chatbottal a piackutatásról és arról, hogy szerinte milyen...
20
jan

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk

Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon...
04
jan

2023-as piackutatási trendek és ügyfélelvárások

A piackutatást is használó cégek jogos igénye, hogy gyorsabban kapjanak választ üzleti kérdéseikre, hogy a fejlesztéseik valós ügyféligényeket elégítsenek...

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap