Insights PlayGround

Blogger kutatás

Az NRC blogger kutatás során vásárlói otthoni környezetben tesztelnek, és blog formájában
osztják meg tapasztalataikat: a blogger-panel közel hozza a háztartások mindennapjait,
segítségével folyamatosan kap visszajelzést termékfejlesztéséhez.

Ajánljuk

green-tick2termékfejlesztőknek – minőségi, vásárlóbarát termékek fejlesztéshez
green-tick2döntéshozóknak – termékfejlesztési ötletek, javaslatok gyűjtéséhez
green-tick2márkamenedzsereknek – márkahasználat, és attitűd mélyebb megismeréséhez

Blogger kutatásra van szüksége, ha

green-tick2valós környezetben kívánja tesztelni termékét, szolgáltatást
green-tick2a termékfejlesztés során fontos a folyamatos visszajelzés
green-tick2az ad hoc terméktesztek helyett komplex, innovatív megoldást keres

Tudja meg, mit oszt meg terméke folyamatos használatáról a fogyasztó!

Online fórum

Online fórum platformunk a közös szolgáltatásfejlesztés legjobb módszere.

Online fókuszcsoport

Fókuszcsoport modulunk az egyik legjobb eszköz gyors insights gyűjtéshez.

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása
“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron