×
6
ápr

Account managert keres az NRC Netpanel.hu csapata!

Account managert keresünk az NRC Netpanel.hu csapatába. Kattints a feladatkör részleteiért!

22
febr

Legyél nálunk marketinges!

Főállású marketingest keresünk az NRC kutatási csapatába. Ismerd meg a feladatokat, elvárásokat és az általunk nyújtott lehetőségeket!

14
aug

Junior piackutató kerestetik!

Junior piackutatót keresünk az NRC kutatási csapatába legalább 2 éves szakmai tapasztalattal és SPSS tudással.

10
aug

Piackutatási asszisztenst keres az NRC

Új nyitott pozíció az NRC kutatási csapatában! Kollégát keresünk
piackutatási asszisztens munkakörbe kutatási projektekhez kapcsolódó részfeladatok elvégzésére, a kutatók munkájának támogatására.

29
márc

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett. Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac …

Page 1 of 2