×
29
Már

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett. Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac …

3
dec

Két év alatt 2 millió álláskereső az interneten

A felnőtt internetezők 48 százaléka, vagyis több mint 2 millió ember fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta. A munkatapasztalatot a többség fontosabbnak tartja a végzettségnél, utóbbinak inkább az idősebb korosztály tulajdonít nagyobb jelentőséget – derül ki az NRC Marketingkutató felméréséből, amelyet az internetes álláskeresési szokásokról készített. A kapcsolati tőke erejében ugyanakkor életkortól függetlenül mindenki …

24
dec

Állást kereső netezők – Helyükre kerülnek?

Az immár másfél éve szirmot bontott világgazdasági válság egyik, egyszeri emberek számára legérzékenyebb leképeződése az álláslehetőségek beszűkülése, és sok esetben a jelenlegi munkahelyük vagy állásuk megszűnésének kézzelfogható közelsége. Hamar kétfrontos harcra kényszerülhet a munkavállaló, hiszen könnyebb elveszíteni a régit és nehezebb megtalálni az újat. E két malom között őrlődnek éppen a jelenleg is állást keresők, …