×
2
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK – MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

29
Már

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

29
Már

Egészséges hívószavak

A hosszú, egészséges élet mindannyiunk törekvése, s ennek egyik alapköve táplálkozásunk. Az ehhez rendelkezésre álló információk az internet korában már gond nélkül elérhetők, az élelmiszer polcok előtt állva mégis könnyen úgy érezhetjük magunkat, mint az okos lány a meséből: finomat is akarunk, meg nem is; egészségeset is ennénk, meg nem is. Hiszen ami valóban ízletes, …

5
dec

"Tanítsuk meg az üzletet kérdezni…"

“…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014. téli Marketingkutató magazinban jelent meg. ***** Rendelje meg  az NRC ingyenes szakmai magazinját, amelyet vállalati feliratkozóinknak postai úton is eljuttatunk. ***** Minden piackutatásnak, adatelemzésnek, adatbányászatnak akkor van értelme, ha az nem öncélú, vagyis ha az eredmények támogatják …

Page 1 of 4