×
25
dec

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján hozza meg döntését. Leginkább nagy értékű tartós fogyasztási cikkek esetén jellemző az online informálódás, és elsősorban a hivatalos oldalakat: a cégek honlapjait, webáruházak katalógusát használják erre a célra – a felhasználók …

15
dec

Vásárlás az interneten 2006

Az elmúlt években nem csak az internetpenetráció növekedett, hanem az internet használatában is komoly változások történtek. A szórakoztató internet mellett folyamatosan teret nyer az internet hasznos funkciója is: egyre többen használják a világháló nyújtotta tartalmakat, szolgáltatásokat ügyeik intézésére, mindennapjaik megkönnyítésére. A legalább hetente internetező 15-69 évesek 89 százaléka, tehát több mint 1,8 millió internetező szokott …

Page 4 of 4