×
2
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK – MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

MOBILETNOGRÁFIAI KUTATÁSOK

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

4
jún

Hány napot szórakozunk a nap huszonnégy órájában?

Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták meg nekünk ahhoz az exkluzív kutatáshoz, amelyet kifejezetten a májusi konferenciára készítettünk. Üresjáratok nélkül? Mobil eszközeinknek hála ma már szinte nincsenek üresjárataink. Az utazás, vagy a várakozás amúgy unalmas perceit is szórakoztatóbbá tudjuk tenni általuk, de …

29
Már

Kütyün a vásár

Egy év alatt közel 400 ezerrel nőtt, és már 3,15 millió azoknak a száma, akik okostelefont is használnak internetezésre; a táblagép esetében még ennél is jelentősebb volt a növekedés: 2014 őszén még csak 750 ezren csatlakoztak tablettel a világhálóra, mostanra viszont az ő számuk is meghaladja az egymilliót. A penetráció emelkedésével párhuzamosan a használat is …

27
Már

5 év múlva már okosvécén fogunk ülni?

Manapság lassan már minden „okossá” válik körülöttünk. Az okostelefonok, tabletek már az életünk részei, de emellett támadnak az okosórák, okoskarkötők, okosszemüvegek, okoshűtők és egyéb okos okosságok. De vajon hogy fogadják ezt a hazai internetezők? Nyitottak arra, hogy ilyen szinten beengedjék életükbe ezt az internet vezérelte világot, vagy maradnának inkább egy konzervatívabb életformánál? Erre kerestük a ...
Page 1 of 4