Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták meg nekünk ahhoz az exkluzív kutatáshoz, amelyet kifejezetten a májusi konferenciára készítettünk. Üresjáratok nélkül? Mobil eszközeinknek hála ma már szinte nincsenek üresjárataink. Az utazás, vagy a várakozás amúgy unalmas perceit is szórakoztatóbbá tudjuk tenni általuk, de …
Egy év alatt közel 400 ezerrel nőtt, és már 3,15 millió azoknak a száma, akik okostelefont is használnak internetezésre; a táblagép esetében még ennél is jelentősebb volt a növekedés: 2014 őszén még csak 750 ezren csatlakoztak tablettel a világhálóra, mostanra viszont az ő számuk is meghaladja az egymilliót. A penetráció emelkedésével párhuzamosan a használat is …
„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető), de a legfontosabb, hogy sokáig bírja az aksija.” Így foglalhatnánk össze egy átlagos okostelefon használó jövőbeli vásárlási elképzeléseit. A legújabb kütyü kutatásunk a 2015. tavaszi Marketingkutató magazinban jelent meg. Rendelje meg az NRC …
Hanghívás és üzenet interneten keresztül Az okostelefonok lehetővé teszik, hogy a hagyományos hanghívások és SMS-ek helyett az interneten keresztül telefonáljunk, és küldjünk üzeneteket. Ez a lehetőség elméletileg teljesen átalakíthatja telefonálási- és üzenetküldési szokásainkat, hiszen miért is fizetnénk hanghívásokért, vagy SMS-ért, ha működnek ezek a módszerek? De vajon mennyire elterjedt ez a típusú helyettesítés hazánkban? Hányan …