×
29
Már

Kütyün a vásár

Egy év alatt közel 400 ezerrel nőtt, és már 3,15 millió azoknak a száma, akik okostelefont is használnak internetezésre; a táblagép esetében még ennél is jelentősebb volt a növekedés: 2014 őszén még csak 750 ezren csatlakoztak tablettel a világhálóra, mostanra viszont az ő számuk is meghaladja az egymilliót. A penetráció emelkedésével párhuzamosan a használat is …

27
Már

5 év múlva már okosvécén fogunk ülni?

Manapság lassan már minden „okossá” válik körülöttünk. Az okostelefonok, tabletek már az életünk részei, de emellett támadnak az okosórák, okoskarkötők, okosszemüvegek, okoshűtők és egyéb okos okosságok. De vajon hogy fogadják ezt a hazai internetezők? Nyitottak arra, hogy ilyen szinten beengedjék életükbe ezt az internet vezérelte világot, vagy maradnának inkább egy konzervatívabb életformánál? Erre kerestük a ...
12
dec

Okostelefon-választási előrejelzés

„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető), de a legfontosabb, hogy sokáig bírja az aksija.” Így foglalhatnánk össze egy átlagos okostelefon használó jövőbeli vásárlási elképzeléseit. A legújabb kütyü kutatásunk a 2015. tavaszi Marketingkutató magazinban jelent meg. Rendelje meg  az NRC …

4
dec

Így használjuk kisképernyős eszközeinket III.

Hanghívás és üzenet interneten keresztül Az okostelefonok lehetővé teszik, hogy a hagyományos hanghívások és SMS-ek helyett az interneten keresztül telefonáljunk, és küldjünk üzeneteket. Ez a lehetőség elméletileg teljesen átalakíthatja telefonálási- és üzenetküldési szokásainkat, hiszen miért is fizetnénk hanghívásokért, vagy SMS-ért, ha működnek ezek a módszerek? De vajon mennyire elterjedt ez a típusú helyettesítés hazánkban? Hányan …

23
dec

Kisképernyős usability kutatások

Az online világban való létezés minden szereplőtől megköveteli, hogy átlépve addigi tapasztalatain és megszokott gyakorlatán, folyamatosan „out of the box” gondolkodjon. Igaz ez a felületek tervezőire, fejlesztőire, tulajdonosaira, kutatóira, és végső soron a felhasználókra is. A technológiai fejlesztések, a gyorsan változó eszközpenetráció és eszközhasználat állandó és dinamikus reagálást kíván minden szereplőtől. Új kommunikációs felületek nyílnak, …

Page 1 of 3