×
18
dec

Nem mindegy, hogy mennyire okos

A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem mindegy azonban, hogy milyen okostelefont választunk, hiszen hatalmas tudásbeli különbségek vannak az egyes smartphone-ok között. Nem csak az operációs rendszerek különböznek ugyanakkor egymástól, hanem azok felhasználói is, nem is kis …

15
dec

Kütyükörkép 2013Q1

Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot, ami egy év alatt 11 százalékpontos növekedést jelent a smartphone-penetrációban, addig a táblagép-tulajdonosok aránya ez idő alatt megnégyszereződött. A kisméretű internetképes eszközök forradalma tehát tovább folytatódik… Kinek milyen kütyüje van? …

8
dec

Online társkeresés I.

Milyen a jó első levél? És milyen az, amitől „sírva nevetünk”? Az internetes társkeresés nagyon egyszerűnek tűnik. Legalábbis nekünk, nőknek. Csak bejelöljük, hogy milyen típusú férfiakkal ismerkednénk szívesen, feltöltünk egy-két jól sikerült képet magunkról, és már fogadhatjuk is a záporozó leveleket. És azok csak jönnek és jönnek… De miért van az vajon, hogy az ismerkedő …

14
dec

Már minden harmadik netezőnek van okostelefonja

Fél év alatt 7 százalékponttal – 31 százalékról 38 százalékra – emelkedett a kütyütulajdonosok aránya a hazai internetezők táborán belül. A növekedés elsősorban az okostelefonok térhódításának köszönhető; összességében 34 százalék használ már ilyen, internetezésre is alkalmas mobilkészüléket. A kicsi, modern, high-tech eszközök forradalma tehát tovább folytatódik, erre utal az is, hogy a Hungarian Gadget Index …

18
dec

A kütyük átveszik a hatalmat…

A magyar internetezők 32 százalékának van valamilyen kütyüje, 29 százalék rendelkezik okostelefonnal, 5 százalék netbookkal, 2 százalék tablettel és szintén közel 2 százalék ebook olvasóval – derül ki az NRC legújabb kutatássorozatának második hullámából. A kütyük térhódításának ténye vitathatatlan, inkább csak a folyamat gyorsaságát, intenzitását érdemes vizsgálni. Elsősorban ezt a célt szolgálja az NRC-Kütyüindex, amely …

Page 3 of 3