×
30
dec

Tényleg mindig a legolcsóbbat hajkurásszuk?

Nem vagyunk annyira árérzékenyek az élelmiszer bevásárlások esetén, mint amennyire annak vagyunk titulálva, és amennyire annak érezzük magunkat. A márkahűség, az ár-érték arány mérlegelése és a racionalitás az esetek többségében felülírja a puszta „legolcsóbbat keresem” attitűdöt. Azzal nem árulunk el újdonságot, ha azt állítjuk, hogy a főbevásárlók a háztartáson belül jellemzően a nők, míg a …

7
dec

Nem kell a púder

A nők azok a különös teremtmények, akik képesek reggelente korábban kelni csak azért, hogy eltüntessék a kialvatlanság okozta szem alatti karikákat. Persze előkerülhet még egy s más a tükör előtt, melyek akár éveken át tartó kísérletezés után válhatnak a sminkkészlet állandó részévé. Gondolhatnánk persze, hogy ez a bizonyos tesztelési folyamat kizárólag a drogériák számos márka …

29
dec

Férfias márkák – VMR.man

Márka kutatás Férfi vagyok, és az illatom is férfias – sulykolja belénk a legújabb Old Spice szpot. Az Old Spice tehát már nem csupán bizonyítékot kínál az ígéret helyett, hanem igazi macsófílinget is, akárcsak az Axe, vagy a ”férfiasan tökéletes” Gillette. Mitől lehet egy márka férfias? Nos, nyilván attól, hogy – tipikusan – férfiak használják, …

24
dec

A Nokia és a T-Mobile vezet

A legalább hetente internetező 14-69 éves hazai lakosság csaknem 100 százalékának van mobiltelefonja. Magyarországon ha mobil, akkor Nokia; a netezők 40 százaléka rendelkezik ezzel a márkával, a mobilszolgáltató cégek versenyéből pedig a T-Mobile került ki győztesen. Az NRC a VMR felmérésben a márkák versenye mellett a telefon-alkalmazások népszerűségét is vizsgálta. A mobiltelefonok piaca mindig is …

28
dec

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb módját választani az olyan elkerülhetetlen időtöltéseknek, mint a vásárlás. Szerencsére az internet korában erre már online módon is lehetőségünk nyílik, így otthonunkból vásárolhatunk vagy gyűjthetünk információkat az egyes termékekről. A magyar …