×
8
Sze

Képernyők fogságában

Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.

17
aug

Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép

Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?

19
feb

EVOLUTION KONFERENCIA: HÁROM NRC ELŐADÁS

Az NRC évről évre képviselteti magát az Evolution Konferencián, idén is érdekes témával jelentkezünk a rangos szakmai eseményen.

4
jún

Hány napot szórakozunk a nap huszonnégy órájában?

Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták meg nekünk ahhoz az exkluzív kutatáshoz, amelyet kifejezetten a májusi konferenciára készítettünk. Üresjáratok nélkül? Mobil eszközeinknek hála ma már szinte nincsenek üresjárataink. Az utazás, vagy a várakozás amúgy unalmas perceit is szórakoztatóbbá tudjuk tenni általuk, de …

29
Már

„Színház az egész világ…

…és színész benne minden férfi és nő.” Na de kik ülnek a nézőtéren? Kik járnak színházba és miért? És miért nem? Nos, a 18-59 éves magyarok körében legfeljebb minden harmadik férfi és nő fordul meg színházban egy év alatt, és mindössze minden hatodik tölti szívesen szabadidejének óráit a nézőtéren. Kutatásunkból kiderült, hogy a visszafogott lelkesedés …

Page 1 of 3