×
2
dec

Lassú víz partot mos – Digitális tartalomfogyasztás

Minden nyomtatott vagy online kiadványt készítő, szerkesztő, tartalmat előállító szolgáltatásnak el kell lassan gondolkodnia azon, hogy a következő években mivel fogja megkeresni a napi betevőt. A nyomtatott sajtót az online szorongatja, az online tartalom előállítók, pedig az ingyenes hírre és bannerre épülő hirdetési modellek fogságában vannak, miközben a search és a közösségi média évről évre …

2
dec

Ízlések és pofonok

A reklám kicsit olyan, mint a politika meg a magyar foci: kevesen szeretik, de valamennyire mindenki ért hozzá. Azonban még a távirányító görcsös szorítása közben is, állandó készenlétben a továbbkapcsolásra a legtöbb fogyasztó elismeri, hogy léteznek „jó” reklámok. Ilyenkor azonnal elő is kerül a már-már unalomig ismételt szentháromság: a kutya, a gyerek, és a „jó …

25
dec

Többképernyűség

Az egyes médiumok azonos időben történő fogyasztásának jelensége, a párhuzamos médiafogyasztás és azon belül is a multiscreening egyre inkább teret hódít. A jelenség a kütyük és azon belül az okostelefonok penetrációjának növekedésével felgyorsulni látszik, ahogy azt több, az elmúlt hónapokban, években napvilágot látott külföldi kutatás mutatja, vagyis most már nem a “technikai early-adopter” rétegek szokásáról …

11
dec

Magyar sorozatfüggő-kórkép

Idén igazi sorozatdömpinggel nyitották az évet a magyar televíziós csatornák, számos új sorozatpremierrel, új műfajokkal és természetesen az eddigi évadok folytatásával találkozhatunk. A sorozatok palettája mára már olyannyira színes, hogy nincs olyan, aki ne találna köztük legalább egy kedvére valót. Nyomozós, kórházas, ügyvédes, vámpíros, kosztümös, szuperhősös, misztikus, romantikus, vicces… Tudósok, médiumok, mentalisták, helyszínelők, nyomozók, életmentők, …

18
dec

Egy fecske nem csinál nyarat

Az elmúlt években a tehetségkutató műsorok magas nézettséggel szerepelnek a kereskedelmi csatornák műsorkínálatában. Sikerüket látva kijelenthető, hogy jelentős mértékben átrajzolták a népszerű tv-programokról alkotott fogalmakat. Az X-faktor és a Voice összehasonlító elemzése Az NRC novemberben készült kutatásának célja a két nagy tehetségkutató, a Voice és az X-Faktor műsorokkal kapcsolatos fogyasztói, nézői benyomások, képzettársítások feltárása. Az …

Page 3 of 4