×
20
dec

E-könyvek és digitális kiadványok

Évtizedekkel ezelőtt a könyvek, újságok, magazinok jelentették a szórakozás fő formáját. Bakfis érzékenyült el a lányregényen, könyökvédős irodista lapozta a sporthíreket, unatkozó háziasszony szórakozott filléres ponyvákon és kispolgár tipródott szépirodalom és könnyed kalandregény közt a könyvesboltban. Majd jött az elektromosság, s vele a telefonhírmondó, a rádió és a televízió. Majd a számítógépek, játékkonzolok, lejátszók és …

25
dec

Érdemes vertikális portálokon hirdetni

A vertikális – egy adott témára koncentráló – weboldalak fontos szereplői a jövő internetes tartalomszolgáltatási és kereskedelmi piacának. Az NRC legújabb vizsgálata az egyes vertikális portálok látogatói profilját rajzolta meg, láthatóvá téve a szegmensben rejlő kereskedelmi lehetőségeket. Az elemzés során a vertikális weboldalak tartalmuk szerint kategóriákba sorolva, illetve egyenként is rész vettek a vizsgálatban. A …

21
dec

Bízunk a közösségi oldalakban

Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a felhasználók egyharmada még telefonszámát is megadja. Az NRC Piackutató 1000 fős mintán végzett online kutatása szerint a legalább hetente internetező felnőttek 92 százaléka regisztrált tagja legalább egy internetes közösségi oldalnak. Többségük …

Page 2 of 2