×
5
márc

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

15
febr

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

4
febr

Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója

Letölthető elemzésünk a kreatív piacról: a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát. A szabadúszó lét fény- és árnyoldalai.

17
nov

Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.

Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető alapindexek.

9
okt

Post-covid hatás a munkahelyeken – NRC Podcast

Post-covid hatás a munkahelyeken – az NRC Marketingkutató podcast sorozatának 2. adása friss kutatási eredményekkel (2020. 10.09.).

Page 1 of 2