×
14
dec

Pénzügyeinkről "okoson" és egyéb eszközökön

Több mint hárommillió okostelefon, több mint hárommillió érintés nélküli fizetésre alkalmas bankkártya. Több tucat fizetést lehetővé tévő applikáció, okostelefonos büdzsé-kezelő, árfolyam-figyelő, tőzsdei kereskedő, fizető-alkalmazás. Hogyan változtatott mára hétköznapi pénzügyeink kezelésén a technológia fejlődése? Az NRC 2015. februári kutatása a hétköznapok financiális terheinek – szigorúan technikai értelemben vett – innovatív kezelését lehetővé tevő újítások, köztük a …

11
dec

Netbankok – A pénzügyintézés jövője

A jelenlegi gazdasági helyzet a pénzügyi piac minden szereplőjét rákényszeríti a költségek lefaragására. A kiadások csökkentésére az egyik leghatásosabb megoldás az online felületen keresztüli ügyintézés, azaz a netbanki szolgáltatás nagyobb fokú elterjesztése lehet. De mivel tudnak a bankok még több ügyfelet rávenni arra, hogy pénzügyeik intézéséhez elsősorban az online felületeket válasszák? Az utóbbi években a …

23
dec

Online banki szolgáltatások használata

Gyakorlatilag minden bank rendelkezik már olyan online szolgáltatással, melynek segítségével ügyfelei gördülékenyen, akár otthonukból is elintézhetik pénzügyi tranzakcióikat. A pénzügyek interneten való bonyolítása folyamatosan terjed, évről évre többen vesznek igénybe online banki szolgáltatásokat. A legalább hetente internetező 18–69 évesek 38 százaléka él a világháló adta lehetőséggel, a folyószámlával rendelkező netpolgárok körében pedig 45 százalék az …