×
2
ápr

MÉLYINTERJÚK ONLINE: CHAT vs. VIDEO vs. VOICE

Chat alapú, videós és voice alapú online interjúzás összevetése, jellemzői. A legtöbb insightot a legnagyobb költséghatékonysággal.

31
Már

ONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWING

Korábban az online fókuszcsoportokat, a chat vs. voice módszert mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a személyes (one-on-one) interjúzás új útjait és tanulságait igyekeztünk áttekinteni: módszertani megoldások összevetése és támogató szoftverek számba vétele az NRC tapasztalatai alapján.

25
Már

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE

Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.

14
jan

Instant Marketing Research projektbeszámoló

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

27
nov

AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN – Letölthető prezentáció!

Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív kutatási módszer – Instant Market Research szoftver az NRC-től Az immár huszadik alkalommal megrendezett Internet Hungary konferencián ezúttal az NRC által fejlesztett – és még fejlesztés alatt lévő – IMR szoftver segítségével készült kutatás eredményeiről számoltunk …

Page 1 of 2