×
14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek elragadtatottnak. Miért várat magára az …

11
jún

SZEMÉLYI KÖLCSÖN – AKIK (EDDIG) NEMET MONDTAK RÁ

A személyi kölcsönt hirdető számos TV reklám és plakát közepette csábítóvá válhat a gondolata egy új autónak, mosógépnek vagy a rég áhított konyhafelújításnak, mégis sokan vannak, akik ellenállnak a kísértésnek. Kutatásunkban annak jártunk utána, miért van ez, illetve, hogy van-e olyan helyzet, amikor mégis igent mondanak.  Nem szívesen nyújtózunk a takarón túl Azok, akik még …

3
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok, szokások azonban ma is élnek: egyre népszerűbb a tojásfestés, és a locsolkodás sem megy ki a divatból. Bár a húsvét a keresztény világ egyik legnagyobb ünnepe, a 18-59 éves magyarok csupán 30 százaléka tekinti vallási ünnepnek. …

25
ápr

Lakásterveink lázában élünk

Lakáshitel? Van rá igény. A banki ügyfelek harmada éppen aktuális lakástervén pörög, a másik harmada pedig öt éven belül tervez itt tartani. A legtöbben természetesen felújítást terveznek, de ne gondoljuk, hogy egy kis festéssel vagy burkolással beérnék: a többség valami komolyabbat tervez, amelyhez jól jöhet a személyi kölcsön vagy a lakáshitel. Nagyobbrészt olyat (is), ami …

25
dec

Az igazság pillanata – interjú Géczi Tamással

Géczi Tamás közel 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a szakma valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, ügyfélkapcsolati és menedzsment pozíciókban a világ vezető multinacionális piackutató vállalatainál Magyarországon, Európában, a Közel-Keleten és Afrikában. Az idei év júliusa óta az Inspira Research alapítója és ügyvezető partnere. Szerinted ki vagy mi volt előbb: egy jó marketinges vagy …