×
8
Sze

Képernyők fogságában

Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.

17
aug

Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép

Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?

2
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK – MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

LETÖLTHETŐ ELŐADÁS: MIVEL TÖLTJÜK AZ IDŐT A KARANTÉNBAN?

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak. De mivel múlatjuk az időt a négy fal között?

19
máj

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

Page 1 of 7