×
17
febr

Ügyfélélmény és CX trendek 2023

Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik lemaradtak a tegnapi eseményről, nekik megsúgom, hogy a CXPA Hungary-val közösen tervezünk egy online CX trendek és ügyfélelvárások 2023 meetupot, ahol egy bővebb, az NRC friss CX2023 kutatásának az adatait …

28
jan

Az új normális – 2022 fogyasztói trendek

A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is gondolunk az életünkről, magunkról, mit várunk el a fenntarthatósággal és a márkákkal kapcsolatban. A fogyasztói gondolkodás és viselkedés visszavonhatatlanul megváltozott és ez a változás kutatási eszközökkel mérhető is. A felelősen …

2
dec

Digi@Bank Monitor Bemutató 2020

25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

15
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: TRENDEK A 2000-ES ÉVEKTŐL

E-kereskedelem alakulása, online vásárlás trendjei. Melyek a gyakran vásárolt termékkategóriák, mik az online vásárlók elvárásai, attitűdjei

Page 1 of 2