Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC?

A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci szereplők részéről. A vállalást az Önszabályozó Reklám Tesület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) hívta életre. A Green Pledge tartalmazza egyebek mellett, hogy a reklámok készítésénél figyelnek az ökológiai lábnyom minimalizálására. Ezen felül a reklám tervezésénél, kivitelezésénél kiemelten figyelnek a természetes környezetre, a reklámban nem mutatnak be a természetes erőforrások indokolatlan pazarlását tartalmazó képi elemet. A helyszínen kiadott közlemény szerint a szakmai szervezetek csatlakozásra hívják a reklámkészítésben részt vevő cégeket, reklámozókat, az ügynökségeket és a médiát.
„Sütő Ágnes, az MMSZ alelnöke elmondta, a kezdeményezéssel olyan dinamikusan alkalmazott minősítést akarnak bevezetni, amely a fogyasztóknak és az üzleti élet szereplőinek is jelzi, hogy az adott cég tevékenyége zöld irányba mutat. Bándi Gyula, zöld ombudsman, az alapvető jogok biztosa úgy vélte, az ilyen jellegű önkéntes vállalások, önszabályozási döntések rendkívül hatékonyak lehetnek és egyúttal jelezte, örül ennek a kezdeményezésnek.”

NRC Fenntarthatósági kutatás eredményei

Fenntarhatóság kutatás
NRC Fenntarthatóság Tracking
  Az NRC 2021 év elején indított Fenntarthatóság trackingje segít eligazodni a „fenntarthatóság világában”.  Jelenleg is több cég ezalapján tájékozódik. A trackingnek eddig három hulláma áll rendelkezésre és a negyedik hullám ősszel indul. Ez utóbbira még van lehetőség becsatlakozni olyan kérdésekkel, amelyek kizárólag a megrendelő speciális kérdései. További információt Szücs Szilvi Ügyfélkapcsolati Igazgatónktól kérhet. Szilvi.szucs@nrc.hu vagy +36 30 456 34 26

NRC Fenntarthatósági Tracking

Bár sokak számára a fenntarthatóság egyenértékű a környezetvédelemmel, a fogalom nem korlátozható csupán a környezeti problémákra. A gyakorlatban a fenntartható jövő csak a gazdasági, a társadalmi és a környezeti érdekek harmonizálásával valósítható meg. A 18-65 éves lakosság körében végzett felmérés alapkérdőívében elsőként körbejárjuk a fenntarthatóságot érintő általános kérdéseket, mint például az újrahasznosítás, és az ezzel kapcsolatos ismeretek, attitűdök.
NRC Fenntarthatóság tracking
NRC Fenntarthatóság Tracking 2022
További részletek: https://nrc.hu/fenntarthatosagi-tracking-sustainability/ Digital Hungary: https://www.digitalhungary.hu/marketing/A-kornyezetre-is-figyelni-kell-a-reklampiaci-szereploknek/16460/

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Artikel zu ähnlichen Themen

Stöbern Sie in den herunterladbaren Infografiken des NRC, nutzen Sie die Daten, die Sie finden, aber verweisen Sie bitte immer auf uns.
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Sági Ferenc további cikkei
Az e-kereskedelem trendjei - 2024

Az e-kereskedelem trendjei – 2024

Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül

AI és lakosság – mi történt a nyáron? 

AI és lakosság – mi történt a nyáron? 

Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Psychologe statt KI?

Psychologe statt KI?

Die Psychotherapeutin und New-York-Times-Bestsellerautorin Esther Perel ist eine der schärfsten und originellsten Stimmen zum Thema moderne Beziehungen. Im September hielt sie einen Vortrag in der BrainBar in Budapest. Geschrieben von Szilvi Szücs.

de_DEDE