EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

A Netpanel tagjai a kérdőívek kitöltésével nemcsak pontokat gyűjthetnek – melyeket aztán vásárlási utalványokra vagy a nyereményjáték-sorsjegyekre válthatnak –, hanem egy-egy jó ügyet is szolgálnak. 2019 januárja óta ugyanis minden kitöltött kérdőív után 1 forintot különítünk el valamilyen nemes célra.

A koronavírus helyzetre tekintettel a tavaly összegyűlt összeget – megnövelve az idén január és március között kitöltött kérdőívek számával – a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványnak juttattuk el. Az elmúlt 15 hónapban a Netpanel tagjai 354.887 kérdőívet töltöttek ki, így ezzel az összeggel segíthettünk, amit ezúton is köszönünk minden Netpanel válaszadónak.

További információ a Netpanel társadalmi felelősségvállalásáról ezen az oldalon érhető el.


Online kvalitatív megoldások: IMR kutatási platform az NRC-nél


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Artikel zu ähnlichen Themen

Stöbern Sie in den herunterladbaren Infografiken des NRC, nutzen Sie die Daten, die Sie finden, aber verweisen Sie bitte immer auf uns.
Gyenes Edina további cikkei

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata

2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast

Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

de_DEDE