×
digibank

Fókuszban a bankolás és a fintech megoldások

Az NRC 2017 második félévében indította saját banki trackingjét, melynek keretében negyedévente 1000 fő 18-65 éves internetező bankhasználó véleményét összesítve nyújt szerteágazó kvantitatív insight-ot a hazai bankszféra kommunikációs, termékfejlesztői, ügyfél-élményt monitorozó és multi-channel szakemberei számára.

A kutatás fókuszában a digitális bankolás és a fintech áll, és az elemzésben a hagyományos bankpiaci kérdéseket (pl. márkák, image, viselkedés, elégedettség ) is az internetes, illetve mobilbankolással összefüggésben vizsgáljuk. A több mint 90 oldalas, szerteágazó elemzés összesen 7 nagyobb banki-pénzügyi és innovációs témakört ölel fel és évente 2-4, külön is megvásárolható ún. „Bulletin” elemzést is tartalmaz. 

Hogyan alakul az egyes bankok online és mobil felületeivel kapcsolatos ügyfél-elégedettség?  Hol rejlenek még a hazai bankpiacon új ügyfél akvizíciós lehetőségek? Mennyire nyitott a magyar lakosság a legújabb pénzügyi termékekre, megoldásokra? Ezt, és még sok mást megtudhat elemzésünkből. 

A 2020. évi elemzést előrendelés esetén 5% kedvezménnyel vásárolhatja meg >> MEGRENDELEM

A 2019. évi teljes elemzése megjelenik: 2019.12.20-án >> MEGRENDELÉS

A Digi@Bank Monitor segíti

green-tick2a banki, pénzügyi termékfejlesztésben érintett szakemberek munkáját
green-tick2a márka- és termékkommunikációs banki szakértők tevékenységét
green-tick2a multichannel és ügyfélélmény területek fejlesztéseit

A Digi@Bank elemzésre van szüksége, ha

green-tick2a bankpiac alakulást az ügyfél-attitűdök és a viselkedés oldaláról is nyomon követné
green-tick2kíváncsi az egyes internetbank és mobilbank felületeinek értékelésére
green-tick2a bankok márkajelenlét-erő mutatóit ismerné meg

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉSÉT!

Ha kíváncsi az NRC Digi@Bank elemzésének moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat!

PREZENTÁCIÓ LETÖLTÉSE!

Elemzési modulok

Makro pénzügyi trendek, attitűdök

Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. Banki termékhasználat, új termékek. Bankváltás, új termék iránti nyitottság.

Márka és touchpoint tracking

Banki márkapreferencia, támogatott ismertség. Friss márka- és touchpointészlelés.Bankhasználat, főbank.

Daily banking

Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya, hitelkártya használat.

„Digichannel”

Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés.Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat/nem használat, megítélés.

Fintech és online fizetés

Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés.Online fizetési módok.

Lojalitás & elégedettség

Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. Banki élményradar mutató.

Legfrissebb pénzügyi & kereskedelmi hírek

27
nov

AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN - Letölthető prezentáció!

Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív...
26
nov

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási...
25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce...
25
nov

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány...

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

“20 éve dolgozom piackutatási területen. 2006-tól kezdődően a pénzügyi szektor kutatásaira specializálódtam, majd 2010-től multinacionális banki környezetben ügyfél-elégedettség mérési osztályvezetőként dolgoztam. 2017-től ugyancsak pénzügyi szolgáltatási területen foglalkoztam az ügyfélélmény mérésekhez kapcsolódó kutatásokkal, KPI-okkal, elemzésekkel és ezek belső kommunikációjával”

Az NRC kutatásaihoz infografikákat is készít. Nézze meg az erről szóló összefoglaló videónkat!. VIDEÓ MEGNÉZÉSE!

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap