×
digibank

Fókuszban a bankolás és a fintech megoldások

Az NRC 2017 második félévében indította saját banki trackingjét, melynek keretében negyedévente 1000 fő 18-65 éves internetező bankhasználó véleményét összesítve nyújt szerteágazó kvantitatív insight-ot a hazai bankszféra kommunikációs, termékfejlesztői, ügyfél-élményt monitorozó és multi-channel szakemberei számára.

A kutatás fókuszában a digitális bankolás és a fintech áll, és az elemzésben a hagyományos bankpiaci kérdéseket (pl. márkák, image, viselkedés, elégedettség ) is az internetes, illetve mobilbankolással összefüggésben vizsgáljuk. A több mint 90 oldalas, szerteágazó elemzés összesen 7 nagyobb banki-pénzügyi és innovációs témakört ölel fel és évente 2-4, külön is megvásárolható ún. „Bulletin” elemzést is tartalmaz. 

Hogyan alakul az egyes bankok online és mobil felületeivel kapcsolatos ügyfél-elégedettség?  Hol rejlenek még a hazai bankpiacon új ügyfél akvizíciós lehetőségek? Mennyire nyitott a magyar lakosság a legújabb pénzügyi termékekre, megoldásokra? Ezt, és még sok mást megtudhat elemzésünkből. 

A 2019. évi 4 negyedéves riport (idősoros elemzéssel) elérhető: >> AJÁNLATKÉRÉS

A Digi@Bank Monitor segíti

green-tick2a banki, pénzügyi termékfejlesztésben érintett szakemberek munkáját
green-tick2a márka- és termékkommunikációs banki szakértők tevékenységét
green-tick2a multichannel és ügyfélélmény területek fejlesztéseit

A Digi@Bank elemzésre van szüksége, ha

green-tick2a bankpiac alakulást az ügyfél-attitűdök és a viselkedés oldaláról is nyomon követné
green-tick2kíváncsi az egyes internetbank és mobilbank felületeinek értékelésére
green-tick2a bankok márkajelenlét-erő mutatóit ismerné meg

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉSÉT!

Ha kíváncsi az NRC Digi@Bank elemzésének moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat!

PREZENTÁCIÓ LETÖLTÉSE!

Témakörök

Makro pénzügyi trendek, attitűdök

Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. Banki termékhasználat, új termékek. Bankváltás, új termék iránti nyitottság.

Márka és touchpoint tracking

Banki márkapreferencia, támogatott ismertség. Friss márka- és touchpointészlelés.Bankhasználat, főbank.

Daily banking

Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya, hitelkártya használat.

„Digichannel”

Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés.Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat/nem használat, megítélés.

Fintech és online fizetés

Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés.Online fizetési módok.

Lojalitás & elégedettség

Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. Banki élményradar mutató.

Legfrissebb pénzügyi & kereskedelmi hírek

23
Sze

Podcast az NRC-től: adatokkal, trendekkel, véleményekkel

Podcast az NRC Marketingkutatótól: adatokkal, trendekkel, véleményekkel. 1. adás: Pandémia hangulat. Hallgasd meg most!
23
Sze

Service Design Day - 2020.10.08.

Service Design Day 2020.10.08. NRC kuponkóddal 21% kedvezménnyel regisztrálhatsz az eseményre! Gyere, inspirálódj, foglald le helyed most!
08
Sze

Képernyők fogságában

Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük...
17
aug

Impulzusvásárlás a kanapéról - hazai multiscreening körkép

Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is...

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap