×
e-kereskedelem

Fókuszban az e-kereskedelem

Az e-kereskedelem hazai alakulását és az online vásárlói szokásokat az NRC 2010 óta vizsgálja. 2018-ban megújítottuk E-commerce riportunkat, amelyben a vásárlási szokások mellett a fizetési módokat, a házhozszállítást, az átalakuló online vásárlási szokásokat és a webshopok imázsát is vizsgáljuk. A félévente ismétlődő kutatásunkban olyan témaköröket is kutatunk, mint az online hideg élelmiszer vásárlásra való nyitottság és gátak, az online vásárlás eszközei, az applikáción keresztüli vásárlás, a webáruházak ismertsége, imázsa, az áruátvétellel kapcsolatos tapasztalatok és elvárások. Ne maradjon le a legfontosabb információkról, fejlessze az online vásárlókkal és az NRC-vel közösen webshopját, digitális értékesítési stratégiáját. 

E-kereskedelem kutatásunk segít

green-tick2webshopoknak – vásárlói elvárások- és igények megismerésében
green-tick2marketingeseknek – kommunikációs stratégia kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – piaci stratégia kidolgozásában

E-commerce elemzésre van szüksége, ha

green-tick2megszeretnénk ismerni vásárlói attitűdjeit és elvárásait
green-tick2tudni szeretné, hogy milyen megoldásokkal tudja növelni értékesítését
green-tick2érdekli az egyes termékkategóriát vásárlók összetétel és aránya

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC E-COMMERCE 2019 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC E-Commerce kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ LETÖLTÉSE!

Elemzési modulok

Vásárlás termékek

Termékkategóriák, gyakoriság, költés, tapasztalatok. Vásárlás előtti tájékozódés az interneten.

Online fizetési módok

Kedvelt és elutasított fizetési módok. A kevésbé használt fizetési módokkal kapcsolatos ellenvetések.

Áruátvétel, házhozszállítás

Jellemző átvételi módok a házhozszállítás költségeinek megítélése. Elvárt idősávok. 24 órás kiszállítás.

Attitűdök, elvárások, tapasztalatok

online vásárlói attitűdök, online vásárlásra való nyitottság, barrierek, érzékelt előnyök.

Az online vásárlás eszközei

A webáruházak applikációinak használata (laptop, smart eszközök).

Webshopok

Webáruházak használata (35 mért web bolt, top 20-as lista). Az online áruházakkal kapcsolatok elvárások.

Legfrissebb kereskedelmi hírek

27
nov

AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN - Letölthető prezentáció!

Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív...
25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce...
25
nov

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány...
21
nov

HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTEL

Impulzusvásárlás. Sokat tud róla, aki FMCG területen mozog. Létezik-e ugyanakkor impulzív hitelfelvétel? Ennek járt utána az NRC kutatása 2019...

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

“20 éve dolgozom piackutatási területen. 2006-tól kezdődően a pénzügyi szektor kutatásaira specializálódtam, majd 2010-től multinacionális banki környezetben ügyfél-elégedettség mérési osztályvezetőként dolgoztam. 2017-től ugyancsak pénzügyi szolgáltatási területen foglalkoztam az ügyfélélmény mérésekhez kapcsolódó kutatásokkal, KPI-okkal, elemzésekkel és ezek belső kommunikációjával”

Az NRC kutatásaihoz infografikákat is készít. Nézze meg az erről szóló összefoglaló videónkat!. VIDEÓ MEGNÉZÉSE!

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap