×
e-kereskedelem

Fókuszban az e-kereskedelem

Az e-kereskedelem hazai alakulását és az online vásárlói szokásokat az NRC 2010 óta vizsgálja. 2018-ban megújítottuk E-commerce riportunkat, amelyben a vásárlási szokások mellett a fizetési módokat, a házhozszállítást, az átalakuló online vásárlási szokásokat és a webshopok imázsát is vizsgáljuk. A félévente ismétlődő kutatásunkban olyan témaköröket is kutatunk, mint az online hideg élelmiszer vásárlásra való nyitottság és gátak, az online vásárlás eszközei, az applikáción keresztüli vásárlás, a webáruházak ismertsége, imázsa, az áruátvétellel kapcsolatos tapasztalatok és elvárások. Ne maradjon le a legfontosabb információkról, fejlessze az online vásárlókkal és az NRC-vel közösen webshopját, digitális értékesítési stratégiáját. 

E-kereskedelem kutatásunk segít

green-tick2webshopoknak – vásárlói elvárások- és igények megismerésében
green-tick2marketingeseknek – kommunikációs stratégia kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – piaci stratégia kidolgozásában

E-commerce elemzésre van szüksége, ha

green-tick2megszeretnénk ismerni vásárlói attitűdjeit és elvárásait
green-tick2tudni szeretné, hogy milyen megoldásokkal tudja növelni értékesítését
green-tick2érdekli az egyes termékkategóriát vásárlók összetétel és aránya

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC E-COMMERCE 2020 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC E-Commerce kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ LETÖLTÉSE!

Elemzési modulok

Vásárlás termékek

Termékkategóriák, gyakoriság, költés, tapasztalatok. Vásárlás előtti tájékozódés az interneten.

Online fizetési módok

Kedvelt és elutasított fizetési módok. A kevésbé használt fizetési módokkal kapcsolatos ellenvetések.

Áruátvétel, házhozszállítás

Jellemző átvételi módok a házhozszállítás költségeinek megítélése. Elvárt idősávok. 24 órás kiszállítás.

Attitűdök, elvárások, tapasztalatok

online vásárlói attitűdök, online vásárlásra való nyitottság, barrierek, érzékelt előnyök.

Az online vásárlás eszközei

A webáruházak applikációinak használata (laptop, smart eszközök).

Webshopok

Webáruházak használata (35 mért web bolt, top 20-as lista). Az online áruházakkal kapcsolatok elvárások.

Legfrissebb kereskedelmi hírek

01
Júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
Júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...
05
jún

MEDIA-DIGITAL HUNGARY ONLINE KONFERENCIA: HÁROM NRC ELŐADÁS

2020. június 10-11-én kerül megrendezésre a Media-Digital Hungary Konferencia, az NRC munkatársai három előadással is készülnek előadóként.
02
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK - MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap