×
e-kereskedelem

Fókuszban az e-kereskedelem

Az e-kereskedelem hazai alakulását és az online vásárlói szokásokat az NRC 2010 óta vizsgálja. 2018-ban megújítottuk E-commerce riportunkat, amelyben a vásárlási szokások mellett a fizetési módokat, a házhozszállítást, az átalakuló online vásárlási szokásokat és a webshopok imázsát is vizsgáljuk. A félévente ismétlődő kutatásunkban olyan témaköröket is kutatunk, mint az online hideg élelmiszer vásárlásra való nyitottság és gátak, az online vásárlás eszközei, az applikáción keresztüli vásárlás, a webáruházak ismertsége, imázsa, az áruátvétellel kapcsolatos tapasztalatok és elvárások. Ne maradjon le a legfontosabb információkról, fejlessze az online vásárlókkal és az NRC-vel közösen webshopját, digitális értékesítési stratégiáját. 

Érdekelnek a 2022-es idősoros riportok
Előfizetnék a 2022-es elemzésre és/vagy feltennék egyedi kérdéseket

 

E-COMMERCE BEMUTATÓ LETÖLTÉSE

 

E-kereskedelem kutatásunk segít

green-tick2webshopoknak – vásárlói elvárások- és igények megismerésében
green-tick2marketingeseknek – kommunikációs stratégia kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – piaci stratégia kidolgozásában

E-commerce elemzésre van szüksége, ha

green-tick2megszeretnénk ismerni vásárlói attitűdjeit és elvárásait
green-tick2tudni szeretné, hogy milyen megoldásokkal tudja növelni értékesítését
green-tick2érdekli az egyes termékkategóriát vásárlók összetétel és aránya

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC E-COMMERCE 2020 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC E-Commerce kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ LETÖLTÉSE!

 

Elemzési modulok

 

Vásárlás termékek

Termékkategóriák, gyakoriság, költés, tapasztalatok. Vásárlás előtti tájékozódés az interneten.

 

Online fizetési módok

Kedvelt és elutasított fizetési módok. A kevésbé használt fizetési módokkal kapcsolatos ellenvetések.

 

Áruátvétel, házhozszállítás

Jellemző átvételi módok a házhozszállítás költségeinek megítélése. Elvárt idősávok. 24 órás kiszállítás.

Attitűdök, elvárások, tapasztalatok

online vásárlói attitűdök, online vásárlásra való nyitottság, barrierek, érzékelt előnyök.

Az online vásárlás eszközei

A webáruházak applikációinak használata (laptop, smart eszközök).

Webshopok

Webáruházak használata (35 mért web bolt, top 20-as lista). Az online áruházakkal kapcsolatok elvárások.

 

 

Legfrissebb kereskedelmi hírek

28
jún

E-kereskedelem trendjei és a megváltozott vásárlói szokások

Szép szakma a kutatás. Meggyőződésem, hogy ez egy olyan hivatás, ami az emberi vélemények és viselkedések adattá alakításával segít...
21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy...
24
máj

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022

A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el?...
18
nov

Webáruházból a fa alá - karácsony és e-kereskedelem

A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és...

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap