×
e-kereskedelem

Fókuszban az e-kereskedelem

Az e-kereskedelem hazai alakulását és az online vásárlói szokásokat az NRC 2010 óta vizsgálja. 2018-ban megújítottuk E-commerce riportunkat, amelyben a vásárlási szokások mellett a fizetési módokat, a házhozszállítást, az átalakuló online vásárlási szokásokat és a webshopok imázsát is vizsgáljuk. A félévente ismétlődő kutatásunkban olyan témaköröket is kutatunk, mint az online hideg élelmiszer vásárlásra való nyitottság és gátak, az online vásárlás eszközei, az applikáción keresztüli vásárlás, a webáruházak ismertsége, imázsa, az áruátvétellel kapcsolatos tapasztalatok és elvárások. Ne maradjon le a legfontosabb információkról, fejlessze az online vásárlókkal és az NRC-vel közösen webshopját, digitális értékesítési stratégiáját. 

E-kereskedelem kutatásunk segít

green-tick2webshopoknak – vásárlói elvárások- és igények megismerésében
green-tick2marketingeseknek – kommunikációs stratégia kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – piaci stratégia kidolgozásában

E-commerce elemzésre van szüksége, ha

green-tick2megszeretnénk ismerni vásárlói attitűdjeit és elvárásait
green-tick2tudni szeretné, hogy milyen megoldásokkal tudja növelni értékesítését
green-tick2érdekli az egyes termékkategóriát vásárlók összetétel és aránya

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ

NRC E-COMMERCE 2020 RIPORTJÁT!

Ha kíváncsi az NRC E-Commerce kutatásának moduljaira, a kérdőív tematikájára és az elemzés díjára, akkor töltse le részletes tájékoztató anyagunkat! A megrendelést követően azonnal küldjük az elkészült elemzést!

PREZENTÁCIÓ LETÖLTÉSE!

Elemzési modulok

Vásárlás termékek

Termékkategóriák, gyakoriság, költés, tapasztalatok. Vásárlás előtti tájékozódés az interneten.

Online fizetési módok

Kedvelt és elutasított fizetési módok. A kevésbé használt fizetési módokkal kapcsolatos ellenvetések.

Áruátvétel, házhozszállítás

Jellemző átvételi módok a házhozszállítás költségeinek megítélése. Elvárt idősávok. 24 órás kiszállítás.

Attitűdök, elvárások, tapasztalatok

online vásárlói attitűdök, online vásárlásra való nyitottság, barrierek, érzékelt előnyök.

Az online vásárlás eszközei

A webáruházak applikációinak használata (laptop, smart eszközök).

Webshopok

Webáruházak használata (35 mért web bolt, top 20-as lista). Az online áruházakkal kapcsolatok elvárások.

Legfrissebb kereskedelmi hírek

17
nov

Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.

Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...
05
okt

Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve

Internet Hungary online konferencia: két NRC előadás Kurucz Imértől friss kutatási adatokkal 2020. október 6-án és 7-én.
02
okt

Fenntarthatóság tracking indul az NRC-nél

Az NRC legújabb szindikált kutatásának első mérési hulláma októberben indul. Féléves trackingünk első elemző összefoglalóját november 30-án adjuk át.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap