Az e-kereskedelem hazai alakulását és az online vásárlói szokásokat az NRC 2010 óta vizsgálja. 2018-ban megújítottuk E-commerce riportunkat, amelyben a vásárlási szokások mellett a fizetési módokat, a házhozszállítást, az átalakuló online vásárlási szokásokat és a webshopok imázsát is vizsgáljuk. A félévente ismétlődő kutatásunkban olyan témaköröket is kutatunk, mint az online hideg élelmiszer vásárlásra való nyitottság és gátak, az online vásárlás eszközei, az applikáción keresztüli vásárlás, a webáruházak ismertsége, imázsa, az áruátvétellel kapcsolatos tapasztalatok és elvárások. Ne maradjon le a legfontosabb információkról, fejlessze az online vásárlókkal és az NRC-vel közösen webshopját, digitális értékesítési stratégiáját.
Érdekelnek a 2022-es idősoros riportokElőfizetnék a 2022-es elemzésre és/vagy feltennék egyedi kérdéseket
E-COMMERCE BEMUTATÓ LETÖLTÉSE
webshopoknak – vásárlói elvárások- és igények megismerésébenmarketingeseknek – kommunikációs stratégia kidolgozásábantanácsadóknak – piaci stratégia kidolgozásában
megszeretnénk ismerni vásárlói attitűdjeit és elvárásaittudni szeretné, hogy milyen megoldásokkal tudja növelni értékesítésétérdekli az egyes termékkategóriát vásárlók összetétel és aránya
Termékkategóriák, gyakoriság, költés, tapasztalatok. Vásárlás előtti tájékozódés az interneten.
Kedvelt és elutasított fizetési módok. A kevésbé használt fizetési módokkal kapcsolatos ellenvetések.
Jellemző átvételi módok a házhozszállítás költségeinek megítélése. Elvárt idősávok. 24 órás kiszállítás.
online vásárlói attitűdök, online vásárlásra való nyitottság, barrierek, érzékelt előnyök.
A webáruházak applikációinak használata (laptop, smart eszközök).
Webáruházak használata (35 mért web bolt, top 20-as lista). Az online áruházakkal kapcsolatok elvárások.
Megosztás: