×
7
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás szektoriális kontextusban és időben is széleskörű benchmarkot szolgáltat a brandek által nyújtott élmény feltérképezéséhez. Közel 60 márka esetében, márkánként több mint 20 touchpointon külön-külön is vizsgálja a közelmúltban szerzett vásárlói/fogyasztói …

3
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok, szokások azonban ma is élnek: egyre népszerűbb a tojásfestés, és a locsolkodás sem megy ki a divatból. Bár a húsvét a keresztény világ egyik legnagyobb ünnepe, a 18-59 éves magyarok csupán 30 százaléka tekinti vallási ünnepnek. …

30
ápr

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás fogyasztói igényekhez való igazítására irányul: miként lehet a potenciális vásárlók lehető legszélesebb körét elérő terméket létrehozni, melyek a tervezett vagy megvalósított termékeink, szolgáltatásaink legerősebb jellemzői, mik az esetleges hibák, hogyan …

29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír. A Mindshare és a Flow PR következetesen és hatékonyan használja a piackutatási eredményeket. Somlói Zsoltot, a Mindshare ügyvezető igazgatóját és Szabados Krisztiánt, a Flow PR ügyvezető igazgatóját arról kérdeztük, hogy az általuk vezetett ügynökség életében milyen …

10
dec

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az általános apróhirdetési oldal marketing vezetője lett. Az elmúlt 15 évben az online és offline marketing területen is jelen volt, dolgozott a biztosítási és magánnyugdíjpénztári szektorban, és a HVG-nél is. Ha azt mondom: 90% feletti ismertség, 14 …

Page 1 of 8