×
7
nov

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem inkább azok a sokszor egyszerű kérdések, amelyekre keresve a választ megtudunk valami újat az emberek hétköznapi gondolatairól és viselkedéséről. Az egyik ilyen izgalmas téma, ami még most is élénken él …

21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci szereplők részéről. A vállalást az Önszabályozó Reklám Tesület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) hívta életre. A Green Pledge tartalmazza egyebek mellett, hogy …

18
máj

Fenntarthatóság: “Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz” minden fórumon arra kér, sőt, felszólít minket: ha már ilyen közel kerültünk hozzá, védjük is meg! A cikk az NRC Fenntarthatóság trackingjének adatait használta.   MIT TUDUNK A FENNTARTHATÓSÁGRÓL ÉS MI AZ, …

13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre növekvő táborához!

1
júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?

Page 1 of 10