A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.
Pandémia Index trackingünk első eredményei letölthető bemutatónkban: főbb alaptémák, indexek és lehetőség kapcsolódó exkluzív kutatásokra.
A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az is látható, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a keresés erre a kulcsszóra. Ha csak a Google adatokat nézzük, akkor akár azt is gondolhatnánk, hogy a legtöbb vállalatnál nagy népszerűségnek örvend az adatvezérelt gondolkodás és az …
Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével. Ma már szinte természetes, ha egy új vállalkozás az internetre épül, 20 évvel ezelőtt azonban ez még nem volt evidens, sőt! Nagy kaland volt belevágni az online piackutatás világába? Egyáltalán honnan …
Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás szektoriális kontextusban és időben is széleskörű benchmarkot szolgáltat a brandek által nyújtott élmény feltérképezéséhez. Közel 60 márka esetében, márkánként több mint 20 touchpointon külön-külön is vizsgálja a közelmúltban szerzett vásárlói/fogyasztói …