×
4
dec

Nyaralsz Te rendesen?

Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak a hagyományos pesszimizmusunk és hányattatottság érzésünk tör elő, vagy a lehetőségeket tekintve valós és megalapozott elégedetlenségről van szó? Tény, hogy a 18-59 éves magyar lakosság egyharmada még soha nem járt külföldön nyaralás céljából, ám a belföldi …

22
dec

Hurrá, nyaraltunk…

Igaz, ezt tízből csak négy magyar nethasználó mondhatta el magáról 2013-ban: ezen a nyáron a 18‒75 éves internetező lakosság 41%-a töltött legalább egy éjszakát otthonától távol pihenés céljával. A nyári üdülés élményét a nyaralók döntő többsége hazánkban élte át, külföldön minden tizedik netező pihent. A külföldi úti célok között Horvátország a legkedveltebb, de nem sokkal …

3
dec

Két év alatt 2 millió álláskereső az interneten

A felnőtt internetezők 48 százaléka, vagyis több mint 2 millió ember fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta. A munkatapasztalatot a többség fontosabbnak tartja a végzettségnél, utóbbinak inkább az idősebb korosztály tulajdonít nagyobb jelentőséget – derül ki az NRC Marketingkutató felméréséből, amelyet az internetes álláskeresési szokásokról készített. A kapcsolati tőke erejében ugyanakkor életkortól függetlenül mindenki …

14
dec

Közösségi vásárlás: ki húzhat belőle hasznot?

Nagyjából fél évvel ezelőtt jöttek létre Magyarországon az első, közösségi vásárlásra szakosodott weboldalak, és azóta már tucatnyi ilyen honlap kínálja a csoportos kedvezményeket. Maga a téma is egyre népszerűbb: mind több cikk, előadás, fórum foglalkozik vele, így hát az NRC is elvégzett egy felmérést, amelynek középpontjában a közösségi vásárlás állt. A kutatás eredményeit elsőként a …

29
dec

Férfias márkák – VMR.man

Márka kutatás Férfi vagyok, és az illatom is férfias – sulykolja belénk a legújabb Old Spice szpot. Az Old Spice tehát már nem csupán bizonyítékot kínál az ígéret helyett, hanem igazi macsófílinget is, akárcsak az Axe, vagy a ”férfiasan tökéletes” Gillette. Mitől lehet egy márka férfias? Nos, nyilván attól, hogy – tipikusan – férfiak használják, …

Page 4 of 10