Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

A Research and more Podcast 11. adása (2020.04.29.)

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés. Ennek a kutatásnak a hátteréről és legfontosabb tanulságairól beszélgettünk.

Ennek a kutatásnak a hátteréről és legfontosabb tanulságairól beszélgetettünk.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!


A 11. adás (Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó) Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Listen to this:
Facebook
Twitter
LinkedIn

Articles on similar topics

Downloadable infographics

Browse the NRC downloadable infographics, use the data you find, but please always refer to us.
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
en_USEN