Mobiletnográfia

A mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes használni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésére és tapasztalataira. Ez a módszer különösen hasznos olyan helyzetekben, amikor a résztvevőknek valós időben kell visszajelzést adniuk, például termékhasználat vagy élmény alatt.
Az NRC mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes választani, ha a vállalatok mélyreható betekintést szeretnének szerezni a fogyasztók viselkedésébe és véleményeibe valós környezetben és valós időben. Ez a módszer segít a vállalatoknak abban, hogy pontosabb képet kapjanak a fogyasztók valós viselkedéséről és reakcióiról.
  • Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket valós környezetben, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
  • Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással valós használat során.
  • Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
  • Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen dokumentálhatják tapasztalataikat, észrevételeiket a termék használata során.
  • Fényképes dokumentáció: A résztvevők képekkel vagy videókkal is dokumentálhatják tapasztalataikat, hogy még pontosabb képet adjanak a termék használatáról.
Egy FMCG vállalat, amely új otthoni takarítószert tesztel, az NRC mobiletnográfia módszerét használhatja. A résztvevők otthonukban tesztelik a terméket, és naplózzák tapasztalataikat, gondolataikat a termékkel kapcsolatban. Rögzíthetik, hogyan használják a terméket, milyen hatékonysággal bír a takarítás során, milyen az illata, az állaga, stb. Ez a módszer lehetővé teszi a vállalat számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC mobiletnográfia kutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.

Solicitud de presupuesto

Contacte con nosotros con confianza

Solicitud de presupuesto

Últimos artículos

Új kollégát keresünk: piackutatási projektkoordinátor, online kérdőívszerkesztő

Piackutató

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, elemző kollégáját!  Munkakörhöz tartozó feladatok: Akkor jelentkezz, ha  És mit kínálunk cserébe?  Ha magadra ismertél az

Az e-kereskedelem trendjei - 2024

Az e-kereskedelem trendjei – 2024

Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül néztük,

es_ESES