EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

A Netpanel tagjai a kérdőívek kitöltésével nemcsak pontokat gyűjthetnek – melyeket aztán vásárlási utalványokra vagy a nyereményjáték-sorsjegyekre válthatnak –, hanem egy-egy jó ügyet is szolgálnak. 2019 januárja óta ugyanis minden kitöltött kérdőív után 1 forintot különítünk el valamilyen nemes célra.

A koronavírus helyzetre tekintettel a tavaly összegyűlt összeget – megnövelve az idén január és március között kitöltött kérdőívek számával – a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványnak juttattuk el. Az elmúlt 15 hónapban a Netpanel tagjai 354.887 kérdőívet töltöttek ki, így ezzel az összeggel segíthettünk, amit ezúton is köszönünk minden Netpanel válaszadónak.

További információ a Netpanel társadalmi felelősségvállalásáról ezen az oldalon érhető el.


Online kvalitatív megoldások: IMR kutatási platform az NRC-nél


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Artículos sobre temas similares

Navega por las infografías descargables del NRC, utiliza los datos que encuentres, pero por favor, remítenos siempre a nosotros.
Gyenes Edina további cikkei

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata

2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast

Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

es_ESES