
Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Telekom
Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?

Comercio
Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?

Ügynökségek
Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.

Medios de comunicación
Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.

PRODUCTOS DE GRAN CONSUMO
Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.

Közlekedés, utazás
Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.
Szociológia és média szakon végeztem az ELTE–n, 23 éve dolgozom a piackutatás területén.
A kezdeti években a McCann Ericksonnál, a Figyelőnél, az induló Internettonál, majd közel tíz évig a Telekomnál dolgoztam. Ez utóbbinál kezdetben kutatóként, majd piackutatási vezetőként dolgoztam.
Legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyféloldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel. A munka mellett kedvenc elfoglaltságom a kamaszkor, ezért is indítottam hét éve az Anyapara oldalt, aminek kapcsán négy éve foglalkozom kamasz-szülő mediációval.
Az elmúlt tíz évben rengeteget változott a piac, az ügyfelek igényei, a mi kompetenciánk, szakértelmünk és felelősségünk egyaránt. Ez egy olyan cég, amely ezidáig mindig meg tudott újulni, van önbizalma, de mégsem nagyképű.

¿Psicólogo en lugar de IA?
La psicoterapeuta y autora de bestsellers del New York Times Esther Perel es una de las voces más agudas y originales sobre las relaciones modernas en la actualidad, y dio una charla en el BrainBar de Budapest en septiembre. Escrito por Szilvi Szücs.

Estamos estresados, pero intentamos relajarnos bien
30% de la población de 18 a 65 años de la UE dedica más tiempo ahora que en los últimos dos años a actividades de ocio. La razón principal es

2022, nos encantó - nuestra crítica subjetiva del año
NRC es una empresa de investigación de mercados de propiedad húngara, que se encuentra en minoría entre las empresas de investigación húngaras, la mayoría de las cuales están "en pie" internacionalmente.

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről
Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci

Sostenibilidad: "Sabemos que debe abordarse, pero estamos esperando
Sir David Attenborough, que acercó los animales y la naturaleza a las personas en el buen sentido de la palabra, cumplió recientemente 96 años. Cerca de los "cien"