Még egyszer az ügyfélélményről

A Research and more Podcast 15. adása

Podcastunk évadzáró adásában azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben. Szubjektív elemeket is tartalmazó beszélgetés a nyári szünet előtt – a teljes podcast-csapat részvételével.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!

 


A 15. adás (Ügyfélélmény) Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál, 1. rész (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

 

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Podcastunk évadzáró adásában azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben. Szubjektív elemeket is tartalmazó beszélgetés a nyári szünet előtt – a teljes podcast-csapat részvételével.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!

 


A 15. adás (Ügyfélélmény) Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál, 1. rész (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

 

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Escucha esto:
Facebook
Twitter
LinkedIn

Artículos sobre temas similares

Infografía descargable

Navega por las infografías descargables del NRC, utiliza los datos que encuentres, pero por favor, remítenos siempre a nosotros.
¡Hablemos!

Escríbame o llámeme y responderé a sus preguntas

Podemos ayudarle a rentabilizar rápidamente su inversión en estudios de mercado.
es_ESES