×

FMCG

A hipermarketek vásárlóiért folyó versenyben kiemelten fontos a célcsoport megismerése. Új termékek bevezetéséhez csomagolásteszttel (Szemkamerás kutatás), a termék használatáról alkotott vélemények feltárásához otthoni termékteszttel (NetHome Test) és online kvalitatív megoldásokkal (Blogger kutatás) nyújtunk segítséget.

Legfrissebb kutatási hírek

17
nov

Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.

Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...
02
okt

Fenntarthatóság tracking indul az NRC-nél

Az NRC legújabb szindikált kutatásának első mérési hulláma októberben indul. Féléves trackingünk első elemző összefoglalóját november 30-án adjuk át.
01
júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?


Olvasson tovább!

“Tanítsuk meg az üzletet kérdezni,
a többit megoldja a kutatás”

Interjú Szőcs Gáborral, a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével Tovább

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


redbullnestleunileverbonbonettimaspex
Share via
Copy link
Powered by Social Snap