×

FMCG

A hipermarketek vásárlóiért folyó versenyben kiemelten fontos a célcsoport megismerése. Új termékek bevezetéséhez csomagolásteszttel (Szemkamerás kutatás), a termék használatáról alkotott vélemények feltárásához otthoni termékteszttel (NetHome Test) és online kvalitatív megoldásokkal (Blogger kutatás) nyújtunk segítséget.

Legfrissebb kutatási hírek

05
Már

TARGET NOW - VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS

Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!
31
jan

EZ A REKLÁMFILM MINDEN KOROSZTÁLYNAK TETSZETT

Spotlight reklámteszt az NRC-től videós elemzéssel: A Locomotiv GT 1975-ös albumán megjelent és mindenki által ismert és szeretett „Neked...
13
dec

A FELTÁLALT HAGYOMÁNY: bejgli, halászlé és a többiek

Gasztro trendek ide vagy oda, úgy tűnik, hogy még mindig a tradicionális ételek játsszák a főszerepet a magyar családok...
25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce...


Olvasson tovább!

“Tanítsuk meg az üzletet kérdezni,
a többit megoldja a kutatás”

Interjú Szőcs Gáborral, a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével Tovább

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


redbullnestleunileverbonbonettimaspex
Share via
Copy link
Powered by Social Snap