×

FMCG

A hipermarketek vásárlóiért folyó versenyben kiemelten fontos a célcsoport megismerése. Új termékek bevezetéséhez csomagolásteszttel (Szemkamerás kutatás), a termék használatáról alkotott vélemények feltárásához otthoni termékteszttel (NetHome Test) és online kvalitatív megoldásokkal (Blogger kutatás) nyújtunk segítséget.

Legfrissebb kutatási hírek

08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
04
jún

Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?

Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói...


Olvasson tovább!

“Tanítsuk meg az üzletet kérdezni,
a többit megoldja a kutatás”

Interjú Szőcs Gáborral, a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével Tovább

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

redbullnestleunileverbonbonettimaspex
Share via
Copy link