×

FMCG

A hipermarketek vásárlóiért folyó versenyben kiemelten fontos a célcsoport megismerése. Új termékek bevezetéséhez csomagolásteszttel (Szemkamerás kutatás), a termék használatáról alkotott vélemények feltárásához otthoni termékteszttel (NetHome Test) és online kvalitatív megoldásokkal (Blogger kutatás) nyújtunk segítséget.

Legfrissebb kutatási hírek

18
aug

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres...
29
Már

Egészséges hívószavak

A hosszú, egészséges élet mindannyiunk törekvése, s ennek egyik alapköve táplálkozásunk. Az ehhez rendelkezésre álló információk az internet korában...
05
dec

"Tanítsuk meg az üzletet kérdezni..."

“…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014....
30
dec

Tényleg mindig a legolcsóbbat hajkurásszuk?

Nem vagyunk annyira árérzékenyek az élelmiszer bevásárlások esetén, mint amennyire annak vagyunk titulálva, és amennyire annak érezzük magunkat. A...


Olvasson tovább!

“Tanítsuk meg az üzletet kérdezni,
a többit megoldja a kutatás”

Interjú Szőcs Gáborral, a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével Tovább

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

redbullnestleunileverbonbonettimaspex