×

FMCG

A hipermarketek vásárlóiért folyó versenyben kiemelten fontos a célcsoport megismerése. Új termékek bevezetéséhez csomagolásteszttel (Szemkamerás kutatás), a termék használatáról alkotott vélemények feltárásához otthoni termékteszttel (NetHome Test) és online kvalitatív megoldásokkal (Blogger kutatás) nyújtunk segítséget.

Legfrissebb kutatási hírek

22
nov

Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
19
szept

Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
10
jún

Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk

Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban,...
02
máj

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal...


Olvasson tovább!

“Tanítsuk meg az üzletet kérdezni,
a többit megoldja a kutatás”

Interjú Szőcs Gáborral, a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével Tovább

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

Blogger kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


redbullnestleunileverbonbonettimaspex
Share via
Copy link
Powered by Social Snap