×
3
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok, szokások azonban ma is élnek: egyre népszerűbb a tojásfestés, és a locsolkodás sem megy ki a divatból. Bár a húsvét a keresztény világ egyik legnagyobb ünnepe, a 18-59 éves magyarok csupán 30 százaléka tekinti vallási ünnepnek. …

30
ápr

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás fogyasztói igényekhez való igazítására irányul: miként lehet a potenciális vásárlók lehető legszélesebb körét elérő terméket létrehozni, melyek a tervezett vagy megvalósított termékeink, szolgáltatásaink legerősebb jellemzői, mik az esetleges hibák, hogyan …

29
Már

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

13
nov

Egy jó feketét? Infografika a kávéfogyasztási szokásokról

   

31
aug

Fogmosási szokásaink

  Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor megteszik helyettünk mások. Pl. a Világgazdaság: Kiderült: így ápolják fogaikat a magyarok   És a 444 is: https://444.hu/2017/08/31/a-magyarok-alig-tobb-mint-fele-mos-naponta-tobbszor-fogat   Képet csinálni persze volt időnk:

Page 3 of 7