×
25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

21
nov

HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTEL

Impulzusvásárlás. Sokat tud róla, aki FMCG területen mozog.
Létezik-e ugyanakkor impulzív hitelfelvétel? Ennek járt utána az NRC kutatása 2019 második felében.

15
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: TRENDEK A 2000-ES ÉVEKTŐL

E-kereskedelem alakulása, online vásárlás trendjei. Melyek a gyakran vásárolt termékkategóriák, mik az online vásárlók elvárásai, attitűdjei

8
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK – A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az is látható, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a keresés erre a kulcsszóra. Ha csak a Google adatokat nézzük, akkor akár azt is gondolhatnánk, hogy a legtöbb vállalatnál nagy népszerűségnek örvend az adatvezérelt gondolkodás és az …

5
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével. Ma már szinte természetes, ha egy új vállalkozás az internetre épül, 20 évvel ezelőtt azonban ez még nem volt evidens, sőt! Nagy kaland volt belevágni az online piackutatás világába? Egyáltalán honnan …

Page 5 of 10