×
30
dec

Tényleg mindig a legolcsóbbat hajkurásszuk?

Nem vagyunk annyira árérzékenyek az élelmiszer bevásárlások esetén, mint amennyire annak vagyunk titulálva, és amennyire annak érezzük magunkat. A márkahűség, az ár-érték arány mérlegelése és a racionalitás az esetek többségében felülírja a puszta „legolcsóbbat keresem” attitűdöt. Azzal nem árulunk el újdonságot, ha azt állítjuk, hogy a főbevásárlók a háztartáson belül jellemzően a nők, míg a …

25
dec

Élesztő a magyar sörkultúrának

2012 januárja óta engedélyezett Magyarországon a kisüzemi házi sörfőzés, aminek hatására a pálinka után a sör forradalmát jósolják hazánkban a jelenleg is zajló gasztroforradalom egyik ágaként. Valóban érezni lehet a hatását az újonnan piacra betörő kézműves sörkülönlegességeknek, de az igazi eredményre valószínűleg még éveket várni kell. Addig is érdemes készíteni egy pillanatfelvételt a rajt környékén, …

9
dec

Boldogság grammra

Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal megosztva, vagy édes magányba burkolózva? Egy kis csokoládéra mindig akad jó ürügy és alkalom. Hogy hizlaló, felesleges kalória? Árt a fogaknak? Cukorbetegséget okozhat? Ugyan! Ez a kis darabka biztosan nem árthat. …

23
dec

Házhoz jön a sonka?

Az utóbbi hetekben/hónapokban, amikor “nyilvánosságra” került, hogy az egyik nagy, Magyarországon is jelenlévő hipermarketlánc online vásárlói felületet indít, elindultak a találgatások annak jövőbeli esélyeiről, sikerességéről. Az kétség nélküli tény, hogy a lakhatáson túl az élelmiszer az a kategória, amire a legtöbbet költjük offline és arányaiban viszonylag keveset online, tehát a termékkör online térben való megjelenésében …

20
dec

Még van hova fejlődni

Sokat beszélünk mostanában a hazai borkultúra fejlődéséről. Egyre több a lehetőség azok számára, akik szeretnék jobban megismerni a borokat akár fesztiválokon, akár borkóstolókon. A kereskedők is törekszenek a sortiment bővítésére, illetve egyre több vinotéka nyílik. Úgy tűnhet, hogy a bormarketingre költött forintok lassan érzékelhető változást hoznak, és kialakul egy igényes fogyasztói réteg. De lássuk, hogy …

Page 6 of 8