×
7
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás szektoriális kontextusban és időben is széleskörű benchmarkot szolgáltat a brandek által nyújtott élmény feltérképezéséhez. Közel 60 márka esetében, márkánként több mint 20 touchpointon külön-külön is vizsgálja a közelmúltban szerzett vásárlói/fogyasztói …

4
jún

Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?

Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói viselkedést, a multiscreen-ing jelenséget vizsgálta egy 1000 fős 18+-os internetezői kutatás keretében 2019-ben. Vajon mit csinálunk televíziózás közben, híreket nézünk, kommunikálunk vagy éppen vásárolunk? Az egyes tartalmak azonos időben, két vagy több eszközön, párhuzamosan történő fogyasztása …

3
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok, szokások azonban ma is élnek: egyre népszerűbb a tojásfestés, és a locsolkodás sem megy ki a divatból. Bár a húsvét a keresztény világ egyik legnagyobb ünnepe, a 18-59 éves magyarok csupán 30 százaléka tekinti vallási ünnepnek. …

30
ápr

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás fogyasztói igényekhez való igazítására irányul: miként lehet a potenciális vásárlók lehető legszélesebb körét elérő terméket létrehozni, melyek a tervezett vagy megvalósított termékeink, szolgáltatásaink legerősebb jellemzői, mik az esetleges hibák, hogyan …

29
márc

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

Page 6 of 10