Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor megteszik helyettünk mások. Pl. a Világgazdaság: Kiderült: így ápolják fogaikat a magyarok És a 444 is: https://444.hu/2017/08/31/a-magyarok-alig-tobb-mint-fele-mos-naponta-tobbszor-fogat Képet csinálni persze volt időnk:
Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a NetPanel válaszadói közösségünk segítségével), ami alapján 1.000 fős, országosan reprezentatív mintát elemeztünk, s készítettük hozzá a cikk alján szereplő infografikát. Bár az elmúlt években újabb és újabb termékekkel célozza a …
A hosszú, egészséges élet mindannyiunk törekvése, s ennek egyik alapköve táplálkozásunk. Az ehhez rendelkezésre álló információk az internet korában már gond nélkül elérhetők, az élelmiszer polcok előtt állva mégis könnyen úgy érezhetjük magunkat, mint az okos lány a meséből: finomat is akarunk, meg nem is; egészségeset is ennénk, meg nem is. Hiszen ami valóban ízletes, …
“…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014. téli Marketingkutató magazinban jelent meg. ***** Rendelje meg az NRC ingyenes szakmai magazinját, amelyet vállalati feliratkozóinknak postai úton is eljuttatunk. ***** Minden piackutatásnak, adatelemzésnek, adatbányászatnak akkor van értelme, ha az nem öncélú, vagyis ha az eredmények támogatják …