A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

 

Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A múlt hónapban felmerült, hogy miért nem hazai reklámokat választunk. Nos, egyfelől a hazai piacon sok ügyfelünk van, és nem lenne szerencsés marketingkutató mivoltunknál fogva ügyfeleink ötleteit vagy piacát szubjektíven megítélni. Márpedig ez a kis rovat egy szubjektív dolog részünkről. Mivel egész álló hónapban marketinget mérünk, vizsgálunk, kutatunk, ilyenkor kissé elengednénk magunkat és csak a saját ízlésünkre hagyatkozunk. Másfelől olyan munkákat szeretnénk megismerni és megmutatni, amik nem köszönnek vissza nap mint nap a TV-ben vagy az utcán.

Tehát július legjobbja szerintünk:

Lenovo @Ampfy | Brazília

NRC_hónap_kampánya_lenovo

Miért szerettük ezt?

  • kreatív
  • interaktív
  • ötletes
  • innovatív (egy olyan közösségi média funkciót használt, ami nagyon hatékony, de kevéssé kiaknázott még a reklámkampányok terepén, különösen itthon: a live videót)

Miről szólt a kampány?

A Lenovo Yoga notebook (tablet?) kommunikációjának legfontosabb üzenete, hogy 4 különféle módon is használható az eszköz. Lehet tablet, notebook, és ezek különféle változatai, így-úgy csavargatva a kijelző pozícióját. Könnyebb megmutatni, mint elmagyarázni, íme:

A kampányterv abból indult ki, hogy a fogyasztóknak ezeket a jellemzőket érdemes bemutatni, innovatív és kreatív formában. Így tehát négy utcai művészt kértek fel, akik négynapos kampány keretében 240 percnyi élő Facebook videóban szabták egyedire, saját ízlésükre a kezük közé adott termékeket.

Az eredmény

  • 79.756.000 impression
  • 21.606.000 elért ember
  • 12%-os (!) brand awareness növekedés
  • elképesztő mennyiségű ingyen média Brazíliában és azon kívül

Az eredmény Brazília legnagyobb élő Facebook eseménye lett, amire még a Menlo Parkban is felfigyeltek, és a Facebook beemelte a „best practice” sikersztorik közé. Valóban remekművek születtek, a kampány összefoglaló videóját meg is mutatjuk.

Reméljük tetszett a cikk, az oldal tetején lehet ezt kifejezni egy kék gomb segítségével. Jövő hónapban újra jövünk.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Plus d'articles par Gergely Takács

TÉLÉCHARGER : Matériel de notre présentation à Media Hungary 2018

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15587′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15567′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]

Vous souhaitez séjourner dans un okoshotel ?

  Nos appareils intelligents en poche, nous franchirons la porte de notre maison intelligente et quitterons notre ville intelligente pour passer quelques jours ailleurs. Où allons-nous séjourner ? Bien sûr.

|

Body and Soul : méritait-il l'Oscar ?

  Aucun film hongrois n'a remporté d'Oscar cette année, après 2016 et 2017, bien que, selon un récent sondage du NRC, le meilleur film en langue étrangère

fr_FRFR