
Ecrivez-moi ou appelez-moi et je répondrai à vos questions.

Telekom
Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?

Commerce
Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?

Ügynökségek
Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.

Les médias
Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.

FMCG
Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.

Közlekedés, utazás
Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.
Szociológia és média szakon végeztem az ELTE–n, 23 éve dolgozom a piackutatás területén.
A kezdeti években a McCann Ericksonnál, a Figyelőnél, az induló Internettonál, majd közel tíz évig a Telekomnál dolgoztam. Ez utóbbinál kezdetben kutatóként, majd piackutatási vezetőként dolgoztam.
Legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyféloldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel. A munka mellett kedvenc elfoglaltságom a kamaszkor, ezért is indítottam hét éve az Anyapara oldalt, aminek kapcsán négy éve foglalkozom kamasz-szülő mediációval.
Az elmúlt tíz évben rengeteget változott a piac, az ügyfelek igényei, a mi kompetenciánk, szakértelmünk és felelősségünk egyaránt. Ez egy olyan cég, amely ezidáig mindig meg tudott újulni, van önbizalma, de mégsem nagyképű.

Un psychologue au lieu d'une IA ?
Psychothérapeute et auteure de best-sellers du New York Times, Esther Perel est aujourd'hui l'une des voix les plus pointues et les plus originales sur les relations modernes. Elle a donné une conférence au BrainBar de Budapest en septembre. Écrit par Szilvi Szücs.

Nous sommes stressés, mais nous essayons de bien nous détendre
30% de la population âgée de 18 à 65 ans dans l'UE consacrent plus de temps aujourd'hui qu'au cours des deux dernières années à des activités de loisirs. La raison principale en est

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon áll”. 2022 számunkra azért is meghatározó

Engagements des acteurs du marché publicitaire en matière de développement durable
Quelles informations le CNR fournit-il à l'appui de cette affirmation ? La semaine dernière, le Green Pledge, un engagement en faveur de l'environnement et du développement durable pour le secteur de la publicité, a été officiellement adopté.

Durabilité : "Nous savons que nous devons nous en occuper, mais nous attendons".
Sir David Attenborough, qui a su rapprocher les animaux et la nature de l'homme, a récemment fêté ses 96 ans. Près de "cent"