Az eye-tracking innovatív technológiájának köszönhetően könnyedén megtudhatjuk, hogy mi vonja magára a fogyasztók figyelmét, mit néznek meg igazán és az hogyan befolyásolja döntéseiket. A szemkamera minden olyan esetben alkalmazható, ahol a stimulusok képernyőn bemutathatók, valamint a kutatás – igény szerint – interjúba is ágyazható.
Tudjon meg még többet szemkamerás kutatásainkról!
A szakértői mélyinterjúkat általában vállalti döntéshozókkal, illetve elismert szakértőkkel készítik a témában jártas, mélyebb szakismerettel rendelkező kutató-szakértők, akiknek az adott téma a szakterületük. A szakértői mélyinterjúknál a Megbízóval közösen meghatározott célcsoportba tartozó üzleti döntéshozókat és szakembereket keressük meg.
Kérdés esetén keresse szakembereinket!
Válassza a PIXER-minőséget! Saját, detektívtükrös megfigyelőszobával ellátott, tágas és jól felszerelt stúdiószobában, fejlett technológiával várjuk a fókuszcsoport tagjait. A PIXER online szoftver segítségével már az előszervezés során ellenőrizhető a fókuszcsoportra felkért személyek válaszadói múltja.
Vegye fel kapcsolatot tanácsadóinkkal!
Ismerje a meg a válaszadó egyedi piaci szemléletéből adódó véleményét, tapasztalatát és jövőképét! A mélyinterjú alkalmazható önállóan, vagy fókuszcsoportos kutatás kiegészítésekor, esetleg kvantitatív megkérdezés előtt információszerzésre, illetve utána az adatok további bővítésére, piaci folyamatok megértésére.
Egyeztessen szakértőinkkel!
Lekérdezéseinket Magyarország legnagyobb piackutatási paneljén, a NetPanelen végezzük.
Részletek
Online kvalitatív kutatásainkhoz a legmodernebb platformokat használjuk.
Adatfelvételi partnereink széleskörű szolgáltatásainak köszönhetően nagymintás lekérdezésekre van lehetőség.
Megosztás: