Hírek

Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás
Új piackutatási trendek: A KSH legfrissebb adatai alapján! Fedezd fel, hogyan változik a piac és a fogyasztói magatartás 2022-ben.

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során

AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.”

Az életkor csak egy szám?
Annyi mindentől függhetne az, hogy miként látjuk a következő tíz évünket, mennyire látjuk felfelé vagy lefelé menő irányba menni az életünket. Mégis, a jelenlegi életkorunk

Magyar Podcast trendek 2023-ban
Az elmúlt időszakban a médiapiaci szereplők és a döntéshozók egyre inkább felismerték, hogy a podcast nem csupán egy új médiaformátum, hanem egy alapvető, piacformáló, tanító

Pszichológus helyett AI?
Esther Perel pszichoterapeuta és a New York Times bestseller-írója napjaink egyik legélesebb és legeredetibb hangja a modern kapcsolatok terén. Szeptemberben Budapesten, a BrainBar-on adott elő. Szücs Szilvi írása.

Stresszesek vagyunk, de igyekszünk jól levezetni
A 18-65 éves hazai lakosság 30%-a több időt tölt mostanában elmélyülős, bíbelődős szabadidős tevékenységekkel, mint az elmúlt egy – két évben. Elsődleges indokuk erre a

Innováció és Megbízhatóság: megújult az NRC piackutató cég honlapja
A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az

AI hatása a piackutatási piacra
Az elmúlt időszakban egyre inkább tudatosult a piaci szereplőknél és a döntéshozóknál, hogy a mesterséges intelligencia (AI) nem csupán egy technológiai kuriózum, hanem egy alapvető,

VÁLTOZÁS! Beszélgetés az NRC Client Summit 2023-as előadásairól
Ha valami, akkor a változás a mindennapjaink része lett, bár azt is mondhatnánk, hogy sosem volt ez másképp, de egy biztos: a változással foglalkoznunk kell. A Covid,

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023
2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt, gyakorlatilag az biztosította, hogy egyáltalán volt a betéti résznek

Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás
Új piackutatási trendek: A KSH legfrissebb adatai alapján! Fedezd fel, hogyan változik a piac és a fogyasztói magatartás 2022-ben.

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során

AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.”

Az életkor csak egy szám?
Annyi mindentől függhetne az, hogy miként látjuk a következő tíz évünket, mennyire látjuk felfelé vagy lefelé menő irányba menni az életünket. Mégis, a jelenlegi életkorunk

Magyar Podcast trendek 2023-ban
Az elmúlt időszakban a médiapiaci szereplők és a döntéshozók egyre inkább felismerték, hogy a podcast nem csupán egy új médiaformátum, hanem egy alapvető, piacformáló, tanító

Pszichológus helyett AI?
Esther Perel pszichoterapeuta és a New York Times bestseller-írója napjaink egyik legélesebb és legeredetibb hangja a modern kapcsolatok terén. Szeptemberben Budapesten, a BrainBar-on adott elő. Szücs Szilvi írása.

Stresszesek vagyunk, de igyekszünk jól levezetni
A 18-65 éves hazai lakosság 30%-a több időt tölt mostanában elmélyülős, bíbelődős szabadidős tevékenységekkel, mint az elmúlt egy – két évben. Elsődleges indokuk erre a

Innováció és Megbízhatóság: megújult az NRC piackutató cég honlapja
A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az

AI hatása a piackutatási piacra
Az elmúlt időszakban egyre inkább tudatosult a piaci szereplőknél és a döntéshozóknál, hogy a mesterséges intelligencia (AI) nem csupán egy technológiai kuriózum, hanem egy alapvető,

VÁLTOZÁS! Beszélgetés az NRC Client Summit 2023-as előadásairól
Ha valami, akkor a változás a mindennapjaink része lett, bár azt is mondhatnánk, hogy sosem volt ez másképp, de egy biztos: a változással foglalkoznunk kell. A Covid,

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023
2018 őszén egy csapásra megszüntették a lakástakarékpénztári befizetések utáni állami támogatást, ami kutatásaink szerint a termék fő vonzereje volt, gyakorlatilag az biztosította, hogy egyáltalán volt a betéti résznek
További cikkeink

Mi fán terem a service designer és a facilitátor Magyarországon?

Felpörögtek az események – adatok és kérdések az OpenAI–ról

Kvalitatív kutatások és a digitális világ

Chat trendek, lakossági elvárások, vállalati lehetőségek és egy kis chatGPT

Adat, információ és adatvizualizáció: Beszélgetés Kovács Gyula szakértővel

A szék, a gyereknevelés és az adatok problémája: megbízható és érvényes

MINDIG VAN MIRŐL BESZÉLNI – chatprogramok

Ügyfélélmény és CX trendek 2023

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem

88% az internetpenetráció Magyarországon

Piackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőről

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Letölthető infografikák
