×
3
okt

Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!

  Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás. A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy …

2
okt

Hogy kerül az áru haza? (Letölthető prezentációval!)

  Az online vásárlás nem mindig azt jelenti, hogy megrendeljük a terméket az interneten, és várjuk, hogy csengessen a futár. E-kereskedelmi tracking kutatásunk szeptemberi hullámában kiemelten vizsgáltuk az egyes átvételi módokat – a házhozszállítástól a boltban történő átvételig. Az interneten vásárló magyarok 88 százaléka választott az elmúlt egy évben legalább egy alkalommal házhozszállítást,  78 százalék …

1
okt

Álláslehetőség: Pénzügyi asszisztens

Pénzügyi asszisztenst keresünk 8 órás munkakörre, 3. kerületi irodánkba. Feladatai közé tartozik a szerződések előkészítése, iktatása, számlák rögzítése, pénzügyi nyilvántartások, riportok készítése, hivatali ügyintézés, adminisztráció. Elvárások: – Minimum középfokú végzettség – 1-3 év szakmai tapasztalat pénzügyi vagy általános asszisztensi munkakörben – MS Office (Word, Excel, Powerpoint) felhasználói szintű ismerete – Szorgalom, proaktivitás, precíz, önálló munkavégzés …

28
Sze

Biztosítás: online kötjük?

Egyre több ügyet intézünk az interneten, miért épp a biztosításkötés lenne kivétel? Friss NRC adatok arról, kik, hol és milyen biztosítást kötnek online módon. Minden második felnőtt magyar internetező kötött valamilyen biztosítást az elmúlt 3 évben, és kétötödük használta ehhez az internetet; vagyis a netpolgárok 20 százaléka – több mint 1 millió ember – kötött …

26
Júl

Szeretjük a videóbírót

Jó néhány dologról emlékezetes maradhat számunkra az oroszországi foci világbajnokság – legyen az a németek vagy a spanyolok idő előtti búcsúja, az angolok meglepően jó szereplése, a fáradhatatlan horvátok tizenegyespárbajai, vagy épp a Neymart kifigurázó mémek – de ami egészen biztosan bekerül majd a krónikákba, az az, hogy az idei vb-n alkalmazták először a videóbírót, …