Hírek

A hokibotok és a dobozos kutatások világa – mit mutatnak a tracking adatok a gyorsan változó trendekről?
Az elmúlt években sokszor beszélünk a világ felgyorsulásáról, hiszen a korábbi korszakokban a legtöbb fogyasztói változás lassú, türelmes folyamat volt. Ha valami megjelent, és valóban

Már a spájzban vannak az AI megoldások
A mesterséges intelligencia többé nem a jövő ígérete, hanem a jelen valósága. Ami pár éve még kísérletnek tűnt, ma már ott van minden piackutató számítógépében.

Újdonságok az NRC dobozos kutatásaiban
Az NRC Research and More podcast legújabb epizódjában az NRC két dobozos kutatási terméke kapcsán, de nem csak arról beszélgettünk: az Ügyfélkiszolgálás kutatás és a

Search Research: A keresési szokások átalakulása
50. podcast adásunkban egy friss kutatásunkról mesélünk, amelyben arra a kérdésre kerestük a válaszokat, hogyan alakultak át a keresési szokásaink a hazai piacon.

Senior pénzügyi munkatárs
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi tapasztalt senior pénzügyi kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Mr. és Mrs. AI – titkok az NRC AI fejlesztéseiről
Legújabb podcast epizódunkban bemutatjuk hogyan fejlesztünk olyan funkcionális és etikus AI-megoldásokat, amelyek valódi segítséget nyújtanak a piackutatóknak.

Barátkozás felnőttkorban: nem gyerekjáték
A szocializálódást leginkább a gyerekkorhoz kötjük, de mi történik akkor, ha az ember felnőttként szeretne új barátokat szerezni? Milyen programokat tartunk alkalmasnak az ismerkedésre és

Ahol a válaszadók laknak – netpanel.hu
Ebben az adásban Gyenes Edina betekintést ad a Netpanel.hu háttérműködésébe, fejlesztési irányaiba és a közösségépítés mindennapjaiba.

Vegán étrend vs. húsimádat – így állnak hozzá a magyarok
Elriasztja a magyarokat a vegán étrend? Kutatásunkból kiderül, mi tartja vissza őket, és kik azok, akik szívesen választanak növényi alternatívát.

Stream Baby Stream
Streaming vagy tévé? – Meglepő tények a magyar tartalomfogyasztásról az NRC podcastjában.

Irodavezető
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Egy ágyban a robotoddal
Mit gondolunk most a humanoid robotokról és hogyan fog ez változni a jövőben? Milyen terheket vesznek majd le a vállunkról és hogyan fogunk felük együtt élni?

A hokibotok és a dobozos kutatások világa – mit mutatnak a tracking adatok a gyorsan változó trendekről?
Az elmúlt években sokszor beszélünk a világ felgyorsulásáról, hiszen a korábbi korszakokban a legtöbb fogyasztói változás lassú, türelmes folyamat volt. Ha valami megjelent, és valóban

Már a spájzban vannak az AI megoldások
A mesterséges intelligencia többé nem a jövő ígérete, hanem a jelen valósága. Ami pár éve még kísérletnek tűnt, ma már ott van minden piackutató számítógépében.

Újdonságok az NRC dobozos kutatásaiban
Az NRC Research and More podcast legújabb epizódjában az NRC két dobozos kutatási terméke kapcsán, de nem csak arról beszélgettünk: az Ügyfélkiszolgálás kutatás és a

Search Research: A keresési szokások átalakulása
50. podcast adásunkban egy friss kutatásunkról mesélünk, amelyben arra a kérdésre kerestük a válaszokat, hogyan alakultak át a keresési szokásaink a hazai piacon.

Senior pénzügyi munkatárs
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi tapasztalt senior pénzügyi kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Mr. és Mrs. AI – titkok az NRC AI fejlesztéseiről
Legújabb podcast epizódunkban bemutatjuk hogyan fejlesztünk olyan funkcionális és etikus AI-megoldásokat, amelyek valódi segítséget nyújtanak a piackutatóknak.

Barátkozás felnőttkorban: nem gyerekjáték
A szocializálódást leginkább a gyerekkorhoz kötjük, de mi történik akkor, ha az ember felnőttként szeretne új barátokat szerezni? Milyen programokat tartunk alkalmasnak az ismerkedésre és

Ahol a válaszadók laknak – netpanel.hu
Ebben az adásban Gyenes Edina betekintést ad a Netpanel.hu háttérműködésébe, fejlesztési irányaiba és a közösségépítés mindennapjaiba.

Vegán étrend vs. húsimádat – így állnak hozzá a magyarok
Elriasztja a magyarokat a vegán étrend? Kutatásunkból kiderül, mi tartja vissza őket, és kik azok, akik szívesen választanak növényi alternatívát.

Stream Baby Stream
Streaming vagy tévé? – Meglepő tények a magyar tartalomfogyasztásról az NRC podcastjában.

Irodavezető
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Egy ágyban a robotoddal
Mit gondolunk most a humanoid robotokról és hogyan fog ez változni a jövőben? Milyen terheket vesznek majd le a vállunkról és hogyan fogunk felük együtt élni?
További cikkeink

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?

Hogyan védjük vagy nem védjük az online térben az adatainkat? Adatbiztonság a mindennapokban.

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?

Piackutató

Kvalitatív kutatás újratöltve – a személyes beszélgetés és az AI szuperereje

Húsvéti szokásaink? Vannak még?

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán

Adatvizualizáció, Python, szerelem

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás
Letölthető infografikák
Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.