×
29
Már

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett. Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac …

29
Már

Mindenki netezik? – Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak azért, mert az olvasók zömének vélhetőleg alig van olyan ismerőse, aki tényleg soha, egyetlen percet sem töltött el a világhálón – hanem mert a több mint 6 millió felnőtt internetező, vagy a 15-69 évesek körében mért …

29
Már

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

19
Már

NRC karrier – Piackutatási projekt koordinátor pozíció

  Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. új kollégát keres projekt koordinátor munkakörbe a NetPanel csapatába. Az új kolléga feladata az online adatfelvételi projektek koordinálása: – online kérdőívek szerkesztése, tesztelése – adatbázisok tartalmi, logikai ellenőrzése – kapcsolattartás ügyfelekkel Elvárások: – felsőfokú végzettség – jó kommunikációs készség magyarul és angolul egyaránt – monotonitástűrés – pontosság, precizitás …