10 febr TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend Szerző: NRC Kategória: NRC hírek Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül egyre több hasznos adat, információ áll elemzésre készen, amelyek feldolgozására, a vállalaton belüli folyamatokba való illesztésére, adatvizualizációjára és a lakossági adatokkal való összedolgozására egyre több szakmai tudás és nagyfokú piacismeret … Tovább
28 jan Az új normális – 2022 fogyasztói trendek Szerző: NRC Kategória: letöltések, NRC hírek A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is gondolunk az életünkről, magunkról, mit várunk el a fenntarthatósággal és a márkákkal kapcsolatban. A fogyasztói gondolkodás és viselkedés visszavonhatatlanul megváltozott és ez a változás kutatási eszközökkel mérhető is. A felelősen … Tovább
21 dec Karácsonyi támogatás Szerző: Imre Kategória: NRC hírek Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk. Tovább
20 dec Veszélyben a reprezentativitás? Szerző: Kurucz Imre Kategória: Módszertan, NRC hírek, NRC Podcast A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk? Tovább
17 dec Álláslehetőségek az NRC-nél Szerző: Imre Kategória: állás, NRC hírek Három pozícióba is keresünk új kollégákat. Tovább