15 nov ONLINE VÁSÁRLÁS: TRENDEK A 2000-ES ÉVEKTŐL Szerző: NRC Kategória: FMCG, Internet, Kereskedelem, NRC hírek, Pénzügy E-kereskedelem alakulása, online vásárlás trendjei. Melyek a gyakran vásárolt termékkategóriák, mik az online vásárlók elvárásai, attitűdjei Tovább
8 nov ADATVEZÉRELT CÉGEK – A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI Szerző: Klenovszki János Kategória: Egyéb iparágak, FMCG, Internet, Kereskedelem, Média, Módszertan, NRC hírek, OTC, Pénzügy, Távközlés, Turizmus A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az is látható, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a keresés erre a kulcsszóra. Ha csak a Google adatokat nézzük, akkor akár azt is gondolhatnánk, hogy a legtöbb vállalatnál nagy népszerűségnek örvend az adatvezérelt gondolkodás és az … Tovább
5 nov 20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS Szerző: NRC Kategória: Egyéb iparágak, FMCG, Interjú, Kereskedelem, Média, NRC hírek, OTC, Pénzügy, Távközlés, Turizmus Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével. Ma már szinte természetes, ha egy új vállalkozás az internetre épül, 20 évvel ezelőtt azonban ez még nem volt evidens, sőt! Nagy kaland volt belevágni az online piackutatás világába? Egyáltalán honnan … Tovább
14 jún Okosotthon kutatás 2019 Szerző: Almási Virág Kategória: NRC hírek, Távközlés Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek elragadtatottnak. Miért várat magára az … Tovább
11 jún SZEMÉLYI KÖLCSÖN – AKIK (EDDIG) NEMET MONDTAK RÁ Szerző: Kozák Anna Kategória: Pénzügy A személyi kölcsönt hirdető számos TV reklám és plakát közepette csábítóvá válhat a gondolata egy új autónak, mosógépnek vagy a rég áhított konyhafelújításnak, mégis sokan vannak, akik ellenállnak a kísértésnek. Kutatásunkban annak jártunk utána, miért van ez, illetve, hogy van-e olyan helyzet, amikor mégis igent mondanak. Nem szívesen nyújtózunk a takarón túl Azok, akik még … Tovább