15 dec Piackutatási trendek 2023 Szerző: NRC Kategória: NRC hírek, NRC Podcast Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük, hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre … Tovább
22 nov Mennyit ér a médiatartalom? Szerző: Sági Ferenc Kategória: Média, News, NRC hírek Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a másikban pedig azt, hogy mennyit is ér, úgy általában, a médiatartalom a magyaroknak. Az alábbi néhány sorban az NRC piackutatási adatainak eredményét foglaljuk össze, amelyet Sági Ferenc az NRC kutatási … Tovább
7 nov Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között? Szerző: Molnár Zoltán Kategória: Egyéb iparágak, Internet, Média, News, NRC hírek Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem inkább azok a sokszor egyszerű kérdések, amelyekre keresve a választ megtudunk valami újat az emberek hétköznapi gondolatairól és viselkedéséről. Az egyik ilyen izgalmas téma, ami még most is élénken él … Tovább
27 okt Fókuszban a fenntarthatóság Szerző: NRC Kategória: NRC hírek, NRC Podcast Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk mi kutatók erről? A fogyasztói társadalom fenntarthatatlan vagy van remény arra, hogy mind ez, mind a földünk megmarad? Az NRC szakértői (Szilvia Szucs és Ferenc Sági) beszélgetnek a Fenntarthatóság tracking … Tovább
22 szept Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től Szerző: Molnár Zoltán Kategória: NRC hírek, Pénzügy A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan változás történt a banki világban és az emberek mindennapjaiban, hogy úgy gondoltuk érdemes bankváltás fókusszal újra megismételni és kizárólag a bankváltókra fókuszálni a kutatás során. A célunk, hogy a banki … Tovább